cryptc Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei Jeg har en A7N8X-E ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122498 ) med "TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack" ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118497 ) Det jeg lurer på er hvordan å gå frem for å finne en ny rambrikke jeg kan sette i tredje ramslot'en uten at det skaper konflikt med de to som allerede sitter der. I teorien burde vel en hvilken som helst PC3200 CL2.5 brikke fungere? uansett størrelse? mvh, Thomas Lenke til kommentar
cryptc Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Nå har jeg sendt en forespørsel til Komplett med samme spørsmålet og fikk svar: Brikkene vil nok passe sammen men problemet blir plassen. Selv om hovedkortet har 3sloter så fungerer det dårlig å fylle alle minneplassene. Dersom du skal ha mere minne så bør man bytte det man har med større brikker. Stemmer dette? er standarden virkelig så teit at man heller burde kjøpe to nye større brikker enn å fylle den siste ledige? Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Nå har jeg sendt en forespørsel til Komplett med samme spørsmålet og fikk svar: Brikkene vil nok passe sammen men problemet blir plassen. Selv om hovedkortet har 3sloter så fungerer det dårlig å fylle alle minneplassene. Dersom du skal ha mere minne så bør man bytte det man har med større brikker. Stemmer dette? er standarden virkelig så teit at man heller burde kjøpe to nye større brikker enn å fylle den siste ledige? 6200617[/snapback] Lol.Har nettopp satt inn en 256 brikke i den siste plassen på det samme kortet. Har nå 2*512+en stk 256.Alle twinmos pc3200.Merkelig at de gir sånne svar uten å ha peil.Hva er vel vitsen i å ha tre slotter hvis bare 2 kan brukes. Bare bruk den siste også.Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå