Gå til innhold

Til eiere av Hyundai L70A og alle andre som har TFT

mandela

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på hvordan det ligger an med døde pixler, garanti osv. Også gode råd om kjøp av TFT skjerm, gjerne forslag av skjerm, både 15 og 17"

har noen av dere fått f.eks. Hyundai L70A med døde pixler, har bestemt meg for å kjøpe TFT skjerm nå siden prisene på både 15" og 17" faller nå, men er livredd for å få irriterende defekte pixler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

døde piksler må du leve med,ingen skjermprodusenter garanter skjerm uten døde piksler,hvis du er heldig så får du en uten døde piksler men de fleste får med døde piksler men da minimalt kanskje en to med tre og over kan du bytte skjermen til en ny en.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-08 18:50, skrev heraldo:

noen med TFT skjerm her som har synspunkter på det med defekte pixler?

Har selv L70A'en.. Jeg har ingen døde piksler.. Ihvertfall ingen som jeg har lagt merke til, og jeg har sett _temmelig_ nøye etter.

Det som er tingen, er at du kan bare benytte deg av 14dagers-angrefristen uansett.. Kan bare si at du angrer på kjøpet, og vil oppheve det.

Når du har fått tilbake pengene kan du bare bestille en ny en..

Hadde du søkt litt på forumet hadde du kjapt funnet ut dette.

Har ikke peiling på hvor irriterende en død piksel er.. Har aldri sett noen.

Men.. Når jeg først har brukt over 5500,- på en skjerm, så skal den virke _veldig_ godt.. Jeg hadde definitivt returnert den og sagt at jeg angret kjøpet...

ELWiss

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...