Erren Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Er helt greit å være nytt medlem så lenge du ikke starter som bedreviter, som sagt. Personlig starta jeg som bedrevitende drittunge i mobilavdelinga, men endte opp som mobbeoffer i OT-baren, sånn går det. Nå er jeg egentlig en bruker folk bare vet om. :!: Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei, er klar over regler og retningslinjer som gjelder for forumet, men lurte på en ting. Hvordan er holdningen til nye medlemmer her når det gjelder moderatorer og vanlige brukere? På en god del av forumene jeg har hørt til (engelskspråklige), er det oftest en holdning some sier at nye medlemmer ikke er noe bra. De liker de som tråkker feil og gjør en total idiotisk tråd eller inlegg, fordi det er morsomt å se de bli bannet i løpet av 10 minutter osv. Og i diverse flaming wars blir det ofte en del gamle brukere mot en eller noen få nye. Hva synest dere om dette, og er det en slik holdning her? jeg poster denne tråden her fordi jeg er ute etter å vite hva folk faktisk synest om dette, og ikke bare de offisielle holdningene som finnest på forumet. 6199657[/snapback] Ikke alle forum er som SA, må vite. SA har vært, og vil alltid være teit. Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 På SA blir du banna bare du ser på forumet. Kommer helt an på hvordan dagen til moderator har vært. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Kan jeg spøre hva SA-forumet er for noe? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Something Awful. Verdens mest Loeve-vennlige forum. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Ah. Men tror ikke SA-forumet var like ille som Gerry's Mod-forumet var i begynnelsen. Der ble folk bannet dersom de hadde skrivefeil i postene sine. Det kom til og med en CSS-comic om Gerry som bannet alle, inkl. seg selv, fra GMod-forumet Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Som du ser, er det masse spam i dette forumet! 6201011[/snapback] Postet i OT-baren - hva annet kan man forvente? On topic: Det er ikke få ganger jeg har lest i en tråd hvor det står "EDIT: Velkommen til forumet, X." når man ser en ny bruker. Når det er sagt er det ikke tvil om at man opparbeider seg rykte og respekt på HW. Stoler mer på en bruker med 5000 innlegg enn noen med 10 innlegg. Edit: Velkommen til forumet! Goscinny Endret 29. mai 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) On topic: Det er ikke få ganger jeg har lest i en tråd hvor det står "EDIT: Velkommen til forumet, X." når man ser en ny bruker. Når det er sagt er det ikke tvil om at man opparbeider seg rykte og respekt på HW. Stoler mer på en bruker med 5000 innlegg enn noen med 10 innlegg. Edit: Velkommen til forumet! Goscinny 6201678[/snapback] Jeg håper virkelig at du ikke stoler på meg. Endret 29. mai 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg regner med at trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt. 1. forumet er sån passe nybegynnervennlig 2. "flame"wars starter ganske lett 3. tråder starter kanskje bra, men så er det alltid noen som sørger for at de går off topic rimelig raskt Velkommen til forumet. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Tips til å bli likt: Ikke kritiser de som har vært her lengre enn deg Skriv noenlunde korrekt norsk (SMS/dialektfritt) Vet hva du snakker om Ikke spam 6200903[/snapback] Og du må aldri, ALDRI og ikke under noen omstendigheter få overtall av poster i spill- og/eller casemod-forumet. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Undskyld, OffTopic: Spiller du på Sylvanas? I Ascend? Jeg VAR i The Moo Mafia, mulig du har sett meg, Thyral (shaman) Koslig. On topic: Var ingen ondsinnede som tok i mot meg, takk for det Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jepp. Jundauk troll priest fra Ascend :] Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Forumet er greit det. Enkelte av oss moderatorer kan bli litt gretne, spesielt når det kommer til orgiespam, som i tilfelle med denne tråden. Når moderator må bruke tid på å slette 41 innlegg fordi folk må kaste bort tiden sin med spam som uansett blir fjernet, vel så kan en gretten mod være fristet til å hive ut samtlige som fikk innlegg fjernet av denne tråden Velkommen til forumet, oppfør deg fint og det vil gå greit. Og så må folk ikke svare på mitt innlegg, da reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. (men trådstarter, ikke se bort ifra at noen faktisk gidder ta seg bryet å svare på dette innlegget uansett, så må jeg bruke enda mer tid på å banne vedkommende. Og jeg er regnet for å være en av de "softe" mods.) Som sagt. 41 innlegg fjernet, hold dere til topic og ikke svar på dette innlegget. Takk for deres oppmerksomhet. I love you all. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Velkommen til forumet, Hwoarang! Du kommer til å klare deg bra bare du ikke kommer i veien for Bundy, zeromac eller meg.. da e-voldtar vi deg! Endret 29. mai 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Her på forumet er det ikke faretiden som bestemmer Ikke kritiser de som har vært her lengre enn deg Endret 29. mai 2006 av |NiXoN| Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Du burde ikke være ømfintlig for homoerotikk. Og/eller (stryk det som passer): Oppfør deg Vis respekt mot andre brukere, det gjelder uansett fartstid og antall poster I tillegg til Steffys liste. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Om du blir som meg, har du et problem. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Her på forumet er det ikke faretiden som bestemmer Ikke kritiser de som har vært her lengre enn deg 6204571[/snapback] Jeg står for begge utsagnene. Den raskeste måten å bli hatet på er å komme inn og flame de som har vært her lenge, men det betyr ikke at vi liker deg mindre fordi du nettopp kom. Det betyr bare at du kun har lov til å flame de som kom etter deg. Endret 29. mai 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Og du må aldri, ALDRI og ikke under noen omstendigheter få overtall av poster i spill- og/eller casemod-forumet. 6202891[/snapback] Stemmer dette. Spesielt Counter-Strike forumet Om du blir som meg, har du et problem. 6205075[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå