andersmannen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Dette er hva jeg mener er feil med bøkene man leser på skolen: mye av historien er feil, tror jeg. 1945: Hiroshima er en uopklart naturkatastrofe, japanerne skylder på Usa. 1985: Utdanningdirektoratet finner på en god historie: at alle før har hatt karakterer. Og at det skal vi ha helt til 2010. For å fremme de beste i sammfunnet. Nesten alle går rett på! 1969: Norge begynner å dyrke og lage narkotiske stoffer. Men trenger et sikkert sted å gjøre det, så ikke allmennheten får vite om det. Derfor gjør de det på Nordsjøen- Og kaller det: Olje! (Hvor ellers skal disse pengene komme fra?)Har du sett olje blitt forvandla til penger? Lenke til kommentar
2ern Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Dette er hva jeg mener er feil med bøkene man leser på skolen:mye av historien er feil, tror jeg. 1945: Hiroshima er en uopklart naturkatastrofe, japanerne skylder på Usa. 1985: Utdanningdirektoratet finner på en god historie: at alle før har hatt karakterer. Og at det skal vi ha helt til 2010. For å fremme de beste i sammfunnet. Nesten alle går rett på! 1969: Norge begynner å dyrke og lage narkotiske stoffer. Men trenger et sikkert sted å gjøre det, så ikke allmennheten får vite om det. Derfor gjør de det på Nordsjøen- Og kaller det: Olje! (Hvor ellers skal disse pengene komme fra?)Har du sett olje blitt forvandla til penger? 6199627[/snapback] Javel. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Please do NOT feed the troll. Thank you. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Kan du forklare hva du mener? For å være æerlig skjønte jeg ikke så mye av hva du skrev. Men hvis dette står i lærebøkene på skolen vil jeg bli forundret. Kan du skrive i klartekst hva du mener? Litt mer info osv. Problemstilling. Ser du er ny her og anbefaler deg da å lese PRS (Politikk, Religion, Samfunn)-reglene. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Som TWFA sa det - En gammel kjenning i ny drakt. Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg