Gå til innhold

Din favoritt karakter? [Potential Spoiler]

Anbefalte innlegg

Ben Beckman

Serie: One Piece

Alder: Vil gjette noe mellom 30-40.

Høyde: Ingen anelse, men det ser ut som om han er den lengste av Red-Hair medlemmene.

Jobb: First-mate i crewet til Red-Hair Shanks.

Beckman har bare vært med i 3-4 episoder, så det er vanskelig å si mye om han. Liker han fordi han har en kul voice-actor og fordi han rett og slett bare ser mye tøffere ut enn de aller fleste One Piece karakterene. Han har aldri (såvidt jeg husker) blitt sett uten en røyk i munnen, og den ene gangen vi fikk se han slåss brukte han rifla si som et sverd da han banka opp en bandittgjeng alene.

post-90280-1152587969_thumb.png

post-90280-1152587989_thumb.png

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg orker ikke skrive så mye nå. Tar det forhåpentligvis senere.

Min favoritt figur er Nara Shikamaru fra serien Naruto

nara_shikamaru.jpg

Birthday: September 22nd

Bloodtype: AB

First Seen: Volume 04, Chapter 034, Page 137

Digger han på grunn av personligheten hans, at han ikke så ulik meg i oppfattning av verden og jenter og det hvordan han oppfører seg mot vennene sine.

Endret av Zappza
Lenke til kommentar

Piccolo:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

sparking_character_12.jpg

Vi møter piccolo i Dragonball. Først var han ond, men i en tid da verden skulle reddes kom Piccolo til unnsetning og hjalp Goku til å vinne over sin onde bror Raditz. Etterhvert ofrer han seg for å redde livet til Gohan,Gokus sønn. Han blir en av Gruppe Z, heltene som redder jorden fra farer. Jeg liker ham pga skillene og han er utrolig tøff og brutal.

Lenke til kommentar

250px-Renji_bleach.jpg

Occupation Shinigami, lieutenant of the 6th Division, presently undercover and posing as high school student.

Birthday August 31

Height 188 cm (6' 2")

Weight 78 kg (172 lb)

Zanpakutō Zabimaru

Liker han pga. personaliteten.

Lenke til kommentar

Gaara of the Desert

Gaara.jpg

Serie: Naruto

Alder: 13

Høyde: 148,1 cm

Vekt: 40,2 kg

Fødselsdag: 19. januar

Blodtype: AB

Først sett: Naruto chapter 35, anime episode 20

Å velge ut én favoritt fra Naruto var ikke lett. Det er mange der jeg liker godt, og blant de største favorittene mine er Gaara, Rock Lee og Neji. Jeg valgte likevel å skrive om nettopp Gaara her.

Gaara har den ondskapen som fenger voldsomt. Du elsker å hate han, og når du hater han nok, så blir han plutselig god. I den kampen mot Rock Lee, det var da jeg virkelig fikk opp øynene både for Lee og Gaara, og så utrolig sint jeg ble på han når han banka Rock Lee til slutt. Han syntes uovervinnelig, og var utrolig fascinerende. I tillegg har han en interessant forhistorie som etterhvert også viser at han har veldig mye til felles med helten selv, Naruto. Dette binder dem sammen på en helt spesiell måte, og gjør at Naruto forstår hva Gaara tenker og føler. Og når han etter å ha vært borte i lang tid, endelig gjør ny entré i episode 124, og redder Rock Lee. :thumbup:

308px-Gaara1.PNG

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Tōshirō Hitsugaya

Birthday: December 20th

Height:: 133 cm (4'4")

Weight: 28 kg (61.6 lbs)

Zanpakutō: Hyōrinmaru

Bankai: Dai Guren Hyourinmaru

Nickname: "Whitey"

post-52027-1153624686_thumb.jpg

Generelt

Toshiro Hitsugaya er veldig ung når det kommer til Soul Society's stantard. Han er den yngste som har vært Kaptein i Soul Society gjennom generasjoner og er det vi vil kalle et «geni».

Zanpakutō:

Zanpakutō'en til Toshiro i stand til å ta styring over været, spesielt vind og is. Hans Zanpakutō er den mest mektig av all is-baserte sverd. Sverdet skaper en Kinesisk stildrage av is fra overløpet av reiatsu. Den eneste fysisk forandring i sverdet er tillegget av en kjetting med en "crescent moon" på slutten.

post-52027-1153625158_thumb.jpg

Hvorfor liker jeg han?

Jeg vet ikke 100% selv hvorfor jeg liker han så godt, men må vel ha noe med personligheten og stilen hans. Min favoritt av alle personene i Bleach

post-52027-1153625352_thumb.jpg

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Dracule "Hawkeye" Mihawk fra One Piece

Mihawk016.jpg

Mihawk is the strongest swordsman in the world; a monster superior to monsters, as one character calls him. Because of his status and power, defeating him is Roronoa Zoro's ultimate goal. Mihawk is so strong, in fact, he is accused by some characters, of having the power of a Devil Fruit; however, his abilities appear to be simply pure skill and power. He can tear pirate ships apart with a single, unseen slash of his sword, blocking bullets with a simple turn of his sword, and he can easily defend against even legendary swords with a small, inch-long blade concealed in the cross he wears around his neck.

It's still too early for you to die.

My name is Dracule Mihawk!

Find your true self, true world, become stronger!

No matter how long it will take, I will await you in my strongest form!

Surpass this sword! Surpass me! Roronoa Zoro!

-Mihawk's challenge to Zoro after he defeated him at the Baratie.

Endret av ctv
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Min favoritt person:

Uchicha Sasuke

Debut Manga Chapter 3

Anime Episode 1

Profile

Age 12-13 in Part I

15 in Part II

Date of birth July 23

Blood type AB

Eye color Black (red when using Sharingan)

Hair color Black

Height 153.2 cm

Weight 43.5 kg

Relatives Fugaku Uchiha (father, deceased)

Mikoto Uchiha (mother, deceased)

Itachi Uchiha (brother)

Teyaki Uchiha (uncle, deceased)

Uruchi Uchiha (aunt, deceased)

jeg liker han fordi han ligner litt på meg (flere har sagt det ihvertfall) også er han så kul og hans tørst for hevn

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

15133.jpeg

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

15134.jpeg
Endret av jlona
Lenke til kommentar

Killua

Fra Hunter x Hunter :D

quoter bare Wikipedia no og jobber kanskje med å skrive alt skikkelig i morgen ;)

Killua Zaoldyeck

Born to the Zaoldyeck family of assassins, Killua is considered the genius of his generation. He is named as the heir to his family due to his amazing talent, and is already a professional assassin even at his young age.

Killua joined the Hunter exam after running away from home, and by chance meets and befriends Gon. He is a very agile and strong fighter with just his bare hands, carrying his family's characteristic immunity to poisons and electricity. He later bases his transformation type Hatsu ability on electricity. His original killing ability was to 'adjust' his hand therefore sharpening his nails. This allows him to slice up his opponents and/or pluck out vital organs. He also knows 'rhythm echo' which creates a series of after images of himself through a varying cadence of steps.

Killua1.jpg

Endret av akan
Lenke til kommentar

Image:Tony_Tony_Chopper2.jpg

Selveste Tony Tony Chopper fra animen One Piece! :love:

Name: Tony Tony Chopper

Birthday: December 24th

He is the Straw Hat crew's general physician, despite being a reindeer; due to a set of unusual circumstances, he ate the Hito Hito no Mi (ヒトヒトの実, Human Human Fruit), which permitted him the ability to speak, think, and (to a limited extent) change into a human. One of the most innocent Straw Hat Pirates, Chopper is also very naïve, resulting in a tendency to believe anything told to him, even the outrageously fictitious, exaggerated lies of Usopp.

(Hentet fra Wikipedia)

Lenke til kommentar

Onsokumaru

"Onsokumaru

His name (roughly, "sonic ball") is fairly descriptive, and his appearance might remind one of a mutant Walmart logo or grapefruit. He is usually depicted as a round ball with a face, and variably with wings or arms, and a deep voice. In spite of being such a bizarre creature, he is for some reason the leader of Shinobu's ninja clan. Onsokumaru is perverted, lecherous, messy, loud, cheating, and greedy . On the other hand, he is often friendly, and has a silly playful side. Voiced by: Norio Wakamoto"

Fant ikke mye info om han her og nå.

Liker forresten stemmen til hans voice actor "URL=http://en.wikipedia.org/wiki/Norio_Wakamoto]Norio Wakamoto[/url]".

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

NARA SHIKAMARU

Profile:

15 in Part II

Birthday: September 22

Blood Type AB

Height: 152.1 cm(part 1)

Weight: 42.9 kg(part 1)

Information:

Current rank: Chuunin

Current affiliation: Nara clan, Konohagakure

Signature jutsu/Kekkei genkai:

-Shadow Imitation Technique

-Shadow Neck Bind Technique

-Shadow Sewing

-Shuriken Shadow Imitation Technique

-Shadow Summoning Technique

-------------------------------------------------

Jeg digger han PGA hans personlighet. Han er lat og klager over nesten alt, i tilleg er han veldig inteligent(IQ på over 200). Han er heller ikke en svekling, tvert i mot, siden han nettopp(Spoiler->)...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Drepte Hidan i mangan

Shikamaru har veldig kul og spesiel måte å sloss på. Han er ikke en av de som satser på rå kraft og går hodeløs inn i fightene. Han bruker inteligensen sin til å analysere fienden og komme opp med en plan, teknikkene hans er også veldig velegnet for denne type slossing. Men det er jo mendouksai(som shikamaru ville sagt) og skrive så mye, så nå gidder jeg ikke mer :p .

Shikamaru_troublesome_cover_by_rukia_shinigami.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...