Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløs router til 1000 kroner

Anbefalte innlegg

Hei, er på tur å skaffe meg en trådløs router til et allerede eksisterende nettverk. (Telenor ADSL)

Jeg har hørt mye bra om Linksys men skulle gjerne benyttet meg av 108 Mbit hastighet.

Jeg har sett på DLink 108Mbps Trådløst Gaming Router hos MPX som har prioritering, WPA, Giga porter, MAC filtrering og muligheter for policyer med mer. Høres egentlig ut som en god router i forhold til hva prislappen ligger på!

Er det noen med positiv eller negativ erfaring til denne typen? Det er veldig viktig at den oppfører seg stabilt. Burde også kunne oppdatere boksen.

Er det andre routere jeg burde kjøpe istedet?

Takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest testen og endel av erfaringene i posten for denne og det virker egentlig som et veldig bra kjøp!

Eneste som er litt dumt er at man må benytte seg av SuperG for å få høyere hastighet. Dlink sine SuperG kort er dessuten ganske dyr. Grunnen til at jeg vil ha litt hastighet er for å kunne streame og overføre filmer til en HTPC samtidig som det er annen trafikk i nettverket med relativt rask overføring.

Dette er alikevel bare en bagatell i forhold til alt det positive denne boksen tilbyr!

Bestilte fra MPX til ca 1000 kroner, om det er andre som er interessert.

Lenke til kommentar

Jo DGL-4300 har QOS .

Jeg vil si Denne siden forklarer det ganske så godt hvordan man setter opp boksen men om man ikke kan engelsk så finnes det sikkert noen andre gode sider .

Ett lite tips jeg fikk idag var om boksen blir litt vrang og nekter reboote normalt så skal man under Advanced > Firewall > Fjerne haken for SPI .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...