Tøffli Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg er beæret over å være med, utrolig masse kule snille og ikke minst hjelpsomme folk! Jeg skulle spille i min første kamp i går kveld, men etter godt over 2 timer med lag-testing fikk vi rett og slett ikke til å spille siden det var helt utrolig dårlige forhold. Jeg tror vi bare er på gamebattles. Har hørt noe om VirtualWar men det er muligens noe helt annet 6220118[/snapback] Kansje vi spiller mot hverandre i gamebattles en gang da jeg kom med i GoN igår 6222119[/snapback] NICE! Da kan vi spille clan-kamper sammen Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) NICE! Da kan vi spille clan-kamper sammen 6222721[/snapback] hehe ya spilte sammen med gutta et par timer igår, å bestemte de seg for at jeg skulle få være med, så ikveld blir det vel spilling igjen bare jeg blir ferdig på jobben her :!: 4 1/2 time to go \o/ send meg en pm på boxen når du er på tøffli så tar vi en match Endret 1. juni 2006 av Darkey Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Darkey: OKI! Får igjen 360'en i kveld! Så da er jeg nok på når du kommer hjem! Vi snakkes der, bare hold ut til da du Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Darkey: OKI! Får igjen 360'en i kveld! Så da er jeg nok på når du kommer hjem! Vi snakkes der, bare hold ut til da du 6223008[/snapback] yeda har det så bra så.. løper rundt som en vild høne og bader i svart støv.. har et så morro så , slutter 30 min tidligere idag pga den jobben jeg tok på meg "sandanlegget" Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 "Snoft" her. Gamer GRAW selv, men maks irriterende å høre 12 år gamle gutter på miccen over live mens man gamer, add meg gjerne \ invite meg på GRAW 6219868[/snapback] Ye, tar å legger deg til når jeg kommer hjem fra jobb Jeg er beæret over å være med, utrolig masse kule snille og ikke minst hjelpsomme folk! Jeg skulle spille i min første kamp i går kveld, men etter godt over 2 timer med lag-testing fikk vi rett og slett ikke til å spille siden det var helt utrolig dårlige forhold. Jeg tror vi bare er på gamebattles. Har hørt noe om VirtualWar men det er muligens noe helt annet 6220118[/snapback] Kansje vi spiller mot hverandre i gamebattles en gang da jeg kom med i GoN igår 6222119[/snapback] Stemmer, vi har spillt mot dere før , vi vant Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Stemmer, vi har spillt mot dere før , vi vant 6223776[/snapback] humf... ikke bra får begynne og trene aimen min jeg da :!: 24/7 Solo eleminiation any1? :!: har fri imorra og jeg Endret 1. juni 2006 av Darkey Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Stemmer, vi har spillt mot dere før , vi vant 6223776[/snapback] humf... ikke bra får begynne og trene aimen min jeg da :!: 24/7 Solo eleminiation any1? :!: har fri imorra og jeg 6224342[/snapback] Trur du FAEN ikke jeg fikk igjen SAMME 360!! De hadde fikset freezingen og byttet DVD spiller... men... den knakk like greit DVD'en til CoD2 Jada, også er det herlig at de driter i det, og sier at de "regner" med at jeg har flyttet på den når spillet ble ripet... og man kan da ikke kejfte ut en stakkars suppport fyr heller, de kan jo ikke hjelpe meg noe mer... jaja, ny 360 da Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Stemmer, vi har spillt mot dere før , vi vant 6223776[/snapback] humf... ikke bra får begynne og trene aimen min jeg da :!: 24/7 Solo eleminiation any1? :!: har fri imorra og jeg 6224342[/snapback] Trur du FAEN ikke jeg fikk igjen SAMME 360!! De hadde fikset freezingen og byttet DVD spiller... men... den knakk like greit DVD'en til CoD2 Jada, også er det herlig at de driter i det, og sier at de "regner" med at jeg har flyttet på den når spillet ble ripet... og man kan da ikke kejfte ut en stakkars suppport fyr heller, de kan jo ikke hjelpe meg noe mer... jaja, ny 360 da 6224390[/snapback] Jeg fikk "Min" xbox tilbake i dag etter at den har vært sendt inn til reparasjon. Jeg var råfornøyd for endelig kunne vi spille sammen begge to. Fyrte den opp, og poff så døde den. Samme feil som den vi sendte inn! Fy søren så sinna jeg ble Ringte kundeservice som sa at "Jag måtte skicka inn den igjen", og at det ville ta like lang tid igjen, men vi kranglet oss til å få tilsendt en ny en straks... Synes det var skikkelig dårlig! Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Trur du FAEN ikke jeg fikk igjen SAMME 360!!De hadde fikset freezingen og byttet DVD spiller... men... den knakk like greit DVD'en til CoD2 Jada, også er det herlig at de driter i det, og sier at de "regner" med at jeg har flyttet på den når spillet ble ripet... og man kan da ikke kejfte ut en stakkars suppport fyr heller, de kan jo ikke hjelpe meg noe mer... jaja, ny 360 da 6224390[/snapback] OMG! ring og mas! du har krav på en ny reprasjon eller en ny! stå på krava dine! står i kjøpsloven Endret 1. juni 2006 av Darkey Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg fikk "Min" xbox tilbake i dag etter at den har vært sendt inn til reparasjon. Jeg var råfornøyd for endelig kunne vi spille sammen begge to. Fyrte den opp, og poff så døde den. Samme feil som den vi sendte inn! Fy søren så sinna jeg ble Ringte kundeservice som sa at "Jag måtte skicka inn den igjen", og at det ville ta like lang tid igjen, men vi kranglet oss til å få tilsendt en ny en straks... Synes det var skikkelig dårlig! 6224555[/snapback] må nok desverre å si det er sånn når det kommer til service på ting, koster mer for bedriften å skaffe en ny enn at de bare byter ut noen enkelte deler. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Trur du FAEN ikke jeg fikk igjen SAMME 360!!De hadde fikset freezingen og byttet DVD spiller... men... den knakk like greit DVD'en til CoD2 Jada, også er det herlig at de driter i det, og sier at de "regner" med at jeg har flyttet på den når spillet ble ripet... og man kan da ikke kejfte ut en stakkars suppport fyr heller, de kan jo ikke hjelpe meg noe mer... jaja, ny 360 da 6224390[/snapback] OMG! ring og mas! du har krav på en ny reprasjon eller en ny! stå på krava dine! står i kjøpsloven 6225302[/snapback] Endelig fikk jeg snakket med en fyr som faktisk godtok å få byttet hele stasen... ikke bare bytte ut en DVD ROM på en maskin som fryser før den starter opp Så om 14 dager ramler en ny 360 ned i stuen min... men jeg er fremdeles et CoD2 fattigere... Og... er kanskje litt patetisk, men jeg kjeder meg seriøst uten en 360 å spille på... hva pokker skal man gjøre når det er dårlig vær ute? Endret 1. juni 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Endelig fikk jeg snakket med en fyr som faktisk godtok å få byttet hele stasen... ikke bare bytte ut en DVD ROM på en maskin som fryser før den starter opp Så om 14 dager ramler en ny 360 ned i stuen min... men jeg er fremdeles et CoD2 fattigere... Og... er kanskje litt patetisk, men jeg kjeder meg seriøst uten en 360 å spille på... hva pokker skal man gjøre når det er dårlig vær ute? 6225371[/snapback] dårlig vær?? *drar ned rullegardina* dumme sol.. <,< kan jo spille pc? Endret 1. juni 2006 av Darkey Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Endelig fikk jeg snakket med en fyr som faktisk godtok å få byttet hele stasen... ikke bare bytte ut en DVD ROM på en maskin som fryser før den starter opp Så om 14 dager ramler en ny 360 ned i stuen min... men jeg er fremdeles et CoD2 fattigere... Og... er kanskje litt patetisk, men jeg kjeder meg seriøst uten en 360 å spille på... hva pokker skal man gjøre når det er dårlig vær ute? 6225371[/snapback] dårlig vær?? *drar ned rullegardina* dumme sol.. <,< kan jo spille pc? 6225411[/snapback] Hehe, har vært fint vær i to dager her bare Er uansett litt kjipt på kvelden! Nei, PC'en er pensjonert... blitt avhengig av Live i det siste... Håper de skynder seg! Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Nei, PC'en er pensjonert... blitt avhengig av Live i det siste... Håper de skynder seg! 6225587[/snapback] ahaha.. jeg og, blitt helt hengt opp i Live.. og jeg som nettopp kosta på meg 18k på en ny maskin eller spiller fremdeles litt Lineage2 når jeg kjeder meg eller FFXI (mmo`s) Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 herregud, dere bruker masse penger på PC, men jeg har en PC til 1000,- URETTFERDIG! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Nei, PC'en er pensjonert... blitt avhengig av Live i det siste... Håper de skynder seg! 6225587[/snapback] ahaha.. jeg og, blitt helt hengt opp i Live.. og jeg som nettopp kosta på meg 18k på en ny maskin eller spiller fremdeles litt Lineage2 når jeg kjeder meg eller FFXI (mmo`s) 6225798[/snapback] Uff, kjøpte meg ny PC for liten stund siden jeg også... var dum når jeg fikk like mye, og mer moro for 3000KR Liker også det å sitte i godstol/sofa og spille. Så nå er jeg degradert til GRAW på PC... tjohei, det er jo... morsomt Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) herregud, dere bruker masse penger på PC, men jeg har en PC til 1000,- URETTFERDIG! 6225857[/snapback] sånn er det å ha en jobb vettu ;D Uff, kjøpte meg ny PC for liten stund siden jeg også... var dum når jeg fikk like mye, og mer moro for 3000KR Liker også det å sitte i godstol/sofa og spille. Så nå er jeg degradert til GRAW på PC... tjohei, det er jo... morsomt 6225902[/snapback] huff :S Endret 1. juni 2006 av Darkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå