DirtyBit Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Hei, jeg lurte på om det er non norske klaner eller spill gjenger som samles og spiller på xbox live? kunne vært morro å spilt litt Battle field 2 : modern combat eller Ghost Recon : advance warfare med norske spillere.. dere kan adde meg til friendlist hvis dere vil , xbox live gametaget mitt er: MrDarkey Endret 30. mai 2006 av Darkey Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 du får nok ikke ha bilde i signaturen, bør byttes før en mod gjør det Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Darkey, fjern bildet i siggen! Ellers kommer det en creepy moderator og gjør det med makt Har selv opplevd det, bare sjekk signatutfeltet mitt. Joda, det er faktisk ganske mange norske som spiller GRAW som jeg vet, og mange som gjør dette fast et par ganger i uken. Skal selv spille GRAW med et par kompiser i kveld, så det er bare til å joine Endret 29. mai 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Mulig jeg joiner Tøffli Om jeg ikke spiller Metroid Prime Hunters på DS istedet da. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg spiller G.R.A.W hver dag Bare å sende meg en melding på xbox live om du vil at jeg skal sette opp en match. Plass på vennelista kan det bli for de som er artige å spille med også, men per dags dato er det ikke plass til nye venner Jeg er forøvrig med i en internasjonal klan med medlemmer fra både Amerika og Europa, men såvidt jeg vet er det bare jeg som er norsk. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) jepp, jeg kommer på rett etter jobb idag tenker jeg, dvs rundt 22.00 skal fjerne bildet nå ;D edit: Hehe, spiller live til jeg stuper om dagen.. menneh, tar å smekker dere inn på friendlist når jeg kommer online. Endret 29. mai 2006 av Darkey Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 jeg spiller masse BF2: MC etter skolen(ca. 15:00) på Xbox Live Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hoy! Skal spille GRAW AKKURAT nå Håper vi får til en server med mange norske! Legg til ownedToaster de som er intressert! Darkey: Vi holder på til lenge etter den tid! kom på Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Hoy! Skal spille GRAW AKKURAT nå Håper vi får til en server med mange norske! Legg til ownedToaster de som er intressert! Darkey: Vi holder på til lenge etter den tid! kom på 6204224[/snapback] Slutter på jobb nå, bare ta en tur i dusjen så kommer jeg om en 20min tid Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 kunne vært morro å spilt litt Battle field 2 : mortal combat 6199106[/snapback] Mortal Combat? Hihi Lenke til kommentar
bas Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Spiller mye GR:AW, er med i en britisk clan, men med masse norske folk også.Vi har et norsk lag på Gamebattles hvor vi spiller siege.Er det flere norske, eller andre for den saks skyld, som er medlem av en clan er det bare å melde seg på der og utfordre oss og alle andre.Anbefales sterkt, det er gøy (dog knallhard motstand innimellom :!: ) Endret 29. mai 2006 av bas Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 kunne vært morro å spilt litt Battle field 2 : mortal combat 6199106[/snapback] Mortal Combat? Hihi 6204836[/snapback] lol...trykk leif modern combat Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 sorry for at jeg ikke spilte no serlig med dere igår <,< var litt hverdags drama når jeg kom hjem Tror jeg skal spille en del idag Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 sorry for at jeg ikke spilte no serlig med dere igår <,< var litt hverdags drama når jeg kom hjem Tror jeg skal spille en del idag 6208657[/snapback] Når blir du å treffe i dag på G.R.A.W? Jeg skal øve med klanen i dag Vi rekruterer, så om dere har planer om å engasjere dere i G.R.A.W en god stund framover, og spille så godt som hver dag, send meg en pm, så kan jeg gi dere link til nettsiden hvor dere finner søknads skjema. Vi har både Europeiske og Amerikanske, og jeg er den eneste Norske Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 du får nok ikke ha bilde i signaturen, bør byttes før en mod gjør det 6199469[/snapback] Forumet har mange snåle regler... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 du får nok ikke ha bilde i signaturen, bør byttes før en mod gjør det 6199469[/snapback] Forumet har mange snåle regler... 6208682[/snapback] Takk for det bidraget anng Norske G.R.A.W og BF spillere Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) du får nok ikke ha bilde i signaturen, bør byttes før en mod gjør det 6199469[/snapback] Forumet har mange snåle regler... 6208682[/snapback] Takk for det bidraget anng Norske G.R.A.W og BF spillere 6208696[/snapback] Takk for at du kommenterte mitt innlegg så det ble enda mer dritt her, som igjen førte til mer dritt når jeg måtte kommentere dritt kommentaren din angående min dritt kommentar. Endret 30. mai 2006 av chills Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Nå har jeg Ghost recon og... kjempegøy, men jeg synes kontrollene er lit seige sånn som PDZ sine kontroller... Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) sorry for at jeg ikke spilte no serlig med dere igår <,< var litt hverdags drama når jeg kom hjem Tror jeg skal spille en del idag 6208657[/snapback] Når blir du å treffe i dag på G.R.A.W? Jeg skal øve med klanen i dag Vi rekruterer, så om dere har planer om å engasjere dere i G.R.A.W en god stund framover, og spille så godt som hver dag, send meg en pm, så kan jeg gi dere link til nettsiden hvor dere finner søknads skjema. Vi har både Europeiske og Amerikanske, og jeg er den eneste Norske 6208673[/snapback] jeg er å treffe online rundt 22.15 ikveld er på jobb akkuratt nå skal ta og sende deg en pm når jeg er hjemme idag blir det spilling langt utover natta skal jeg tro, så til alle dere ander her og, legg meg til så kan vi ta en god del runder i kveld (MrDarkey er live idn min) --- Nå har jeg Ghost recon og... kjempegøy, men jeg synes kontrollene er lit seige sånn som PDZ sine kontroller... 6208859[/snapback] Hehe velkommen til Ghost recon gjengen kontrolleren er litt vanskelig å bruke i førsten men du vender deg til det Endret 30. mai 2006 av Darkey Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 du får nok ikke ha bilde i signaturen, bør byttes før en mod gjør det 6199469[/snapback] Forumet har mange snåle regler... 6208682[/snapback] Takk for det bidraget anng Norske G.R.A.W og BF spillere 6208696[/snapback] Takk for at du kommenterte mitt innlegg så det ble enda mer dritt her, som igjen førte til mer dritt når jeg måtte kommentere dritt kommentaren din angående min dritt kommentar. 6208710[/snapback] chills, ta en chill pill ok? men samma det, ¨tilbake til tema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå