WaffenSS Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg har pusset tennene hver eneste morgen og kveld, men likevel blir tennene mine ikke hvitere. Er det noen som har noen tips? Siste utvei blir vel å slipe eller bleke tennene. Hva vil dette koste? Lenke til kommentar
sim Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Siste utvei blir vel å slipe eller bleke tennene. Hva vil dette koste? 6198924[/snapback] Det vil ikke koste noe om man gjør det selv. Fyr opp dremelen og sett igang Lenke til kommentar
salah Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Noen har hvitere tenner enn andre. Det er helt naturlig. Dessuten, visste du at gule tenner er sterkere enn hvite? (Så fremt du ikke har gula tennene med vilje da..) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hvis du først har fått gule tenner, skal det endel til for å pusse de hvite med tannbørste! Snakk med tannlegen din du Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Kanskje den Sensation Whitening (eller noe sånn) som er på TVShop er bra? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Er faktisk ikke alle som egener seg til å gå å få bleket tennene. Dette må du gå å få sjekket oss tannlegen din først. Ellers kan det faktisk gjøre stor skade på tannkjøttet ditt og tennene dine ikke minst. Du kan sitte igjen med konstant tannpine, hvorfor ta sjansen..? Ville i vertfall sjekket om du egenet deg først.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Drikker du mye kaffe/brus så slutt med det, er ikke lite med stoffer derfra som legger seg på tennene dine Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hvor godt pusser du? Etter en tur hos tannpleier har jeg innsett at jeg pusser for dårlig, så nå tar jeg så store deler av tannbørsten er oppå tannkjøttet, og det ble faktisk en forandring ganske fort. Husk også å ikke skylle munnen etter tannpuss. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Var en kamerat som brukte denhvit elns Han mente at det var veldig effektivt, men det kan jo ha noe med psyken hans å gjøre. Lenke til kommentar
veos Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Tannkrem? Nei, som andre sier også, har du først fått gule tenner må det nok bleking til for å få de helt hvite igjen. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 bruker denne: Ser ikke noen forskjell akkurat, men de blir da ikke gulere heller.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 gå til tannlegen og få bleka det. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Velform Smile fra "Tvins"(tv-shop) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Etter at jeg slutta å røyke for tre uker siden, tror jeg tennene mine har blitt litt hvitere. Kan godt hende det er innbilning. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Etter at jeg slutta å røyke for tre uker siden, tror jeg tennene mine har blitt litt hvitere. Kan godt hende det er innbilning. 6204447[/snapback] Pyskosomatisk Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Sist når jeg var til tannlegen tok de en slags rens med en bitteliten mini høyttrykksspyler som gjorde tennene mine helt sykt mye hvitere! Det var også et slags slipemiddel i det og fikk en dritstort sår i munnen da tannlegen ved et feiltak kom borti tannkjøttet med den! Veldig effektivt og kostet ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Da jeg tok av reguleringen på tennene måtte de ta vekk limet som han igjen fra strengen. Da brukte de en greie for å rense tennene for lim. etter de brukte den ble tennene mine MYE hvitere. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 etter at jeg sluttet å drikke så mye cola for ca 2 uker siden føler jeg at tennene er så mye...mindre gule enn de var før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå