PaCiman Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg har overført en rå film på 17 minutter i dv-avi (pal) til pcen. Når filen spilles av i media player som "rå" film så fungerer den utmerket. Når filen spilles av i windows movie maker fungerer den også riktig. Når filen spilles av i windows movie maker tidslinjen får jeg delay på lyden og den er "tjukk og treg". Har prøvd i avid og wmm. Har samme problem i begge programmene. Noen som har hatt samme problem eller lignende som kanskje kunne hjulpet meg ut litt ? Mvh PaCiman Lenke til kommentar
popup Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Jeg har overført en rå film på 17 minutter i dv-avi (pal) til pcen. Når filen spilles av i media player som "rå" film så fungerer den utmerket. Når filen spilles av i windows movie maker fungerer den også riktig. Når filen spilles av i windows movie maker tidslinjen får jeg delay på lyden og den er "tjukk og treg". Har prøvd i avid og wmm. Har samme problem i begge programmene. Noen som har hatt samme problem eller lignende som kanskje kunne hjulpet meg ut litt ? Mvh PaCiman 6198874[/snapback] Hei Har slitt med samme problem og fikk heller ikke løst det med windows movie maker. Måtte benytte meg av andre program for å få komprimert filmen slik at lyden ikke ble hengende etter. Ville benyttet meg av et annet program for å unngå delay på lydsporet. Endret 30. mai 2006 av popup Lenke til kommentar
Teater Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det hender at forhåndsvisningen er litt tregere før man har rendret videoen, så hvis det ikke skjer i den ferdige filmen er det nokk bare fordi windows movie maker ikke er et veldig bra program, og jeg ville ikke bekymret meg for mye over det. Men hvis det derimot har utslag på den ferdige filmen er det jo verre, men da skal det vel ikke være verre en å flytte litt på lydsporet i tidslinja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå