Leaf Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hvis det blir mye piratkopieringer, så kan det jo bli en fare for det ja.. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Ja, akkurat som PC/PS2/Xbox/GBA. Tenk litt iallefall dere snakker =) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 $90 er ikke så ille. Men jeg er bare middels god på lodding, så jeg skal få noen andre til og gjøre det for meg Det er vel mindre kontaktpunkter i en PSP enn i Xboxen? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 $90 er ikke så ille. Men jeg er bare middels god på lodding, så jeg skal få noen andre til og gjøre det for meg Det er vel mindre kontaktpunkter i en PSP enn i Xboxen? 6199335[/snapback] Xbox loddepunktene er jo gigantiske da. Det er vel mindre loddepunkter i PSP enn i PS2 også. Uansett, tror neppe vi får noe problemer med piratkopierte spill. Denne chippen vil kjøre dual firmware, dvs, nyeste firmware + 1.5 firmwaren. Man kan da med 1.5 firmwaren kjøre masse homebrews og noen spill. De fleste nye spill krever nyere firmware enn 2.1, og man må da switche til den andre firmwaren, men da funker ikke piratkopier. Så denne chippen er for de som vil bruke homebrews, + spille nye spill de har kjøpt. (siden kopier av nye spill ikke virker på firmware 1.5) Eller så kanskje man kan boote spillet på 1.5 firmware, for å deretter switche til 2.7 firmware.. Jeg aner ikke, men jeg skal ivertfall ta inn et par av disse for å se hvor enkelt den kan installeres. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 $90 er ikke så ille. Men jeg er bare middels god på lodding, så jeg skal få noen andre til og gjøre det for meg Det er vel mindre kontaktpunkter i en PSP enn i Xboxen? 6199335[/snapback] Xbox loddepunktene er jo gigantiske da. Det er vel mindre loddepunkter i PSP enn i PS2 også. Uansett, tror neppe vi får noe problemer med piratkopierte spill. Denne chippen vil kjøre dual firmware, dvs, nyeste firmware + 1.5 firmwaren. Man kan da med 1.5 firmwaren kjøre masse homebrews og noen spill. De fleste nye spill krever nyere firmware enn 2.1, og man må da switche til den andre firmwaren, men da funker ikke piratkopier. Så denne chippen er for de som vil bruke homebrews, + spille nye spill de har kjøpt. (siden kopier av nye spill ikke virker på firmware 1.5) Eller så kanskje man kan boote spillet på 1.5 firmware, for å deretter switche til 2.7 firmware.. Jeg aner ikke, men jeg skal ivertfall ta inn et par av disse for å se hvor enkelt den kan installeres. 6199927[/snapback] Det er feil. Denne chippen kan kjøre 1.50 om du ønsker det, men den kan også kjøre customfirmware. Customfirmware er jo en miks av forskjellige firmwares som gjør at man ta godene fra de forskjellige versjonene og mikse de sammen. Det som er rått er jo at med denne chippen kan man i prinsippet få PSPen til å være en GP2x med de godene det medfører Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det er feil. Denne chippen kan kjøre 1.50 om du ønsker det, men den kan også kjøre customfirmware. Customfirmware er jo en miks av forskjellige firmwares som gjør at man ta godene fra de forskjellige versjonene og mikse de sammen. Det som er rått er jo at med denne chippen kan man i prinsippet få PSPen til å være en GP2x med de godene det medfører 6199975[/snapback] Ja selvsagt kan den kjøre customfirmware, men det har vel neppe blitt laget noen firmware av noen enda som gjør alt det du prater om, og det kommer sikkert til å ta tid. Er jo ikke så lett å lage en firmware. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det er feil. Denne chippen kan kjøre 1.50 om du ønsker det, men den kan også kjøre customfirmware. Customfirmware er jo en miks av forskjellige firmwares som gjør at man ta godene fra de forskjellige versjonene og mikse de sammen. Det som er rått er jo at med denne chippen kan man i prinsippet få PSPen til å være en GP2x med de godene det medfører 6199975[/snapback] Ja selvsagt kan den kjøre customfirmware, men det har vel neppe blitt laget noen firmware av noen enda som gjør alt det du prater om, og det kommer sikkert til å ta tid. Er jo ikke så lett å lage en firmware. 6200007[/snapback] Det er laget en customfirmware som er en blanding av 1.50 og 2.0 for MPHs Firmware laucher. Grunnen til at ingen har laget noe annet er at man ikke kan flashe PSPen sin med custom firmware fordi man mangler krypteringsnøkler ol. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 De fleste nye spill kan man kjøre på FW 1.5 vist det er snakk om piratkopier da... Nye lovlige UMD spill derimot kan man ikke kjøre på FW 1.5. Men det blir jo konge når GPS'n kommer og ha muligheten for begge deler.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg gleder meg til custom firmwares.. Lenke til kommentar
HCam Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Homebrew kompatibileten fra 1.0/1.5 blandet med nettleser og diverse stash fra 2.0+.. sweet Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 yeah.. hvis den chippen kommer ut så kan jeg vurdere å handle psp igjen. Solgte min første importerte og ser ikke vitsen i å kjøpe en nå.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå