NevroMance Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg har fått ett rimelig stort problem enten med min router eller ADSL linje. Noen tilkoblinger på internett nektes jeg rett og slett å koble til på. Dette gjelder blant annet irc, min POP3 server og SMTP server. Jeg har åpnet opp portene til de gjeldende serverne og slått av brannmurer, dette hjelper ikke. Jeg har en linksys WRT54GS router og ett Telenor Online ADSL speedtouch modem. Lurer på om det kan være noe mere jeg kan prøve på routeren eller om jeg må kontakte telenor kundeservice for å få utbedra problemet? Veldig plagsomt å ikke få lest mail for eksempel Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Begrensa tilgang til nettet pga. virus? Måtte bare Endret 28. mai 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Begrensa tilgang til nettet pga. virus? Måtte bare 6198594[/snapback] Hehe. Nei, er nok ikke noe virus på maskina mi, hvertfall ikke som jeg har funnet. Dessuten er det samme driten på en anna maskin i nettverket. Lenke til kommentar
slacker Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Gjelder dette problemet alle maskinene bak routeren? Har du prøvd å koble PCen rett i ADSL-modemet og se om du får lest pop-mail da? Hvis det funker må du konfigurere om routeren din. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Dette er helt typisk for en som har fått begrenset tilgang til nettet (port 80). Sjekk din online epostkonto på nettet... Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Dette er helt typisk for en som har fått begrenset tilgang til nettet (port 80).Sjekk din online epostkonto på nettet... 6201238[/snapback] Har sjekket min e-postkonto og fant absolutt ingen beskjeder om dette. ringer 05000 i morra jeg tenker jeg. skal jeg få ordna detta tullet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå