Abnegation Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Når jeg går inn i material editoren så finner jeg ingen maps i mtl librariet.. I tutorialen jeg leser står det noe om at dersom jeg installerte feil ville ikke disse være her.. Noen som har opplevd det samma, eller vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Har ikke opplevd dette. Men du kan vel prøve å innstallere på nytt? Eller evt. en repair install... Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Det er vel en option med å innstallere mtl-filene under innstallasjonen. eller så kan du jo bare kopiere mtl-filene fra CD'en og inn i matlibs-mappa Endret 29. mai 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Det er vel en option med å innstallere mtl-filene under innstallasjonen. eller så kan du jo bare kopiere mtl-filene fra CD'en og inn i matlibs-mappa 6203980[/snapback] Det løste seg nå ja;) det var en exe-fil jeg måtte installere fra cd'en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå