kokoslass Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg har har kjøpt meg dreamfall og jeg får ikke instalert det fordi jeg ikke har plass på stasjon C der jeg bare har instalert Windos XP. Hvordan kan jeg få instalert spillet? Muligheten for å lage større plass på C er ikke mulig. Jeg vil spille spillet. Lenke til kommentar
roac Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg har har kjøpt meg dreamfall og jeg får ikke instalert det fordi jeg ikke har plass på stasjon C der jeg bare har instalert Windos XP. Hvordan kan jeg få instalert spillet? Muligheten for å lage større plass på C er ikke mulig. Jeg vil spille spillet. 6198402[/snapback] For det første er det alltid en god idé å sjekke systemkrav først, og hvis det ikke er mulig å få mer plass på C: så må du nok kjøpe en ny harddisk som du setter inn i steden for eller i tillegg til den du har nå. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 slett det du ikke har brukt for. Og har du flere disker? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Hei. Har du sjekket om maskinen din når systemkravene for spillet? Dersom du ikke vil kjøpe ny harddisk, må du slette en del ting på C:-disken for å kunne installere spillet. Endret 28. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
kokoslass Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Har en partisjon som er C, har flere partisjoner der det er mer plass. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Hva er da problemet? Er det ikke bare å installere det der du har plass da? Hvis du vil innstallere på en disk/partisjon der det ikke er mer plass igjen, så kan du jo bruke programvare som overfører diskplass fra en partisjon/harddisk til en annen. Endret 29. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå