Co[]V[]bster Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg er under tvil på om jeg skal kjøpe dette spillet, jeg har en stund nå kjørt en cracket version, men da kan jeg ikke spille online, eller laste ned updates.. Glad for alle svar (utenom sarkastike, og ironiske :razz: lol) Lenke til kommentar
Viquingue Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 O arme synder thi har taget steg på en ytterst ond vei piratkopi er verk av djevler.... Nei, skaff deg en "original", mye bedre med online spill, garantert verdt det. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Ja , jeg vil nok si at Warcraft 3 fortsatt er verdt å kjøpe. Og Online muligheten er et stort pluss. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 for all del, å spille wc3 online er verdt pengene... kjøp det! :smile: og si hva du kaller deg på b.net? :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Kjøpt det...Du vil IKKE angre i det hele tatt. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg tror jeg kommer til å kjøpe det i dag.. Men hvor er det billigst? Spiderman, free record shop, spaceworld, hysj hysj? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg kom akkurat hjem fra byen, jeg kjøpte warcraft III wohoo Lenke til kommentar
Tobias Rieper Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hmm...vurderer å kjøpe det selv. Har bare en kopi av originalen, men ingen CD-KEY som funker på Battle.net. Hadde vært gøy å prøve det online. Hvor er det billigst å kjøpe? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 På free record shop kosta det 499, men jeg har medlemskort som gir meg 10% avslag, noe som gjør Free record shop billigst for meg.. og Byh the way, mitt BNet nick er: CoMbster Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 kelkoo.no folkens! jeg kjøpte mitt på elkjøp i juli for 399, og det bør jo ikke ha gått OPP i pris... lenge sia jeg har vært på bnet nå... Lenke til kommentar
ErozbratH Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Må si meg enig med alle her. Spillet er absolutt verdt penga. Kjøpte det for 499.- og har ikke angret et sekund. Utrolig mye morro i multiplayer Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 kjøp det på play.com for 25 pund dei leverer raskt effektivt om momsfritt fekk ut2003 for ca 300kr der i fra tok ca 6 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå