Gå til innhold

Skallede personer i reality-show

Even.

Anbefalte innlegg

Jeg spurte om dette i "snedige ting du lurer på" tråden uten å komme frem til noe godt svar. Så derfor lufter jeg spørsmålet her.

Hvorfor er det alltid en eller flere skallede personer i reality-programmer. Si at det er 20 deltagere, hvor en er skallet. Det er en ganske høy andel i forhold til ellers. F.eks er ikke en av tjue personer jeg ser på gata, på kjøpesenter eller på jobben skallet. Jeg kan ikke huske å ha sett et eneste reality-program som ikke har minst en (ofte flere) skallede personer.

Bevis A:

45088.jpg

Ramsy fra første året med Big-brother

Bevis B

368_project_image_se_profile_manne.jpg

Manne fra Big-brother 06

Bevis C

015930.jpeg

Poppe Thorsen fra Robinson 99

Bevis D

24758.medium.jpg

Rhino fra Nissene på låven

Med flere...

Hvorfor er det egnetlig slik? Har lurt på dette ganske lenge :)

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eh, fins da flere "langhårede" programledere enn kortklipte.

6198478[/snapback]

Er ikke det som er poenget. Poenget er at det virker som om det er en høyere andel med skallede personer i reality-programmer enn ellers. Går du på gaten så er ikke en av ti skallet, slik de ofte er i reality-program.

Noen av de på bildene har kanskje litt "tredagers" på hodet, men det er kortere enn det man klarer med en klippemaskin og da vil jeg nesten kalle det skallet.

Lenke til kommentar

Nå er ikke Rhino fra Nissene på låven skalla, det er Espen Eckbo med ei slags tettsittende hette over hodet. De bruker det på TV sånn at skuespillere slipper å klippe av seg alt håret om de skal spille en skalla karakter... :)

EDIT: Leif, you bastard.

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Hvorfor er det så mange fine damer på Big Brother ass? Jeg må bare runke når jeg ser på ass!11

6201398[/snapback]

Og jeg føler for å legge meg ned å grine når jeg ser på det.

Mer idiotiske folk enn det var i det huset er det skjeldent du ser.

Lenke til kommentar
Nå er ikke Rhino fra Nissene på låven skalla, det er Espen Eckbo med ei slags tettsittende hette over hodet. De bruker det på TV sånn at skuespillere slipper å klippe av seg alt håret om de skal spille en skalla karakter... :)

EDIT: Leif, you bastard.

6200530[/snapback]

okok, men det var vel ikke poenget vel?

KARAKTEREN Eckbo spilte her var vel skalla... Eckbo er ikke en nisse heller i grunnen.

men jeg har aldri tenkt over det, men det er kasnkje noe i det du sier? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...