Even. Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jeg spurte om dette i "snedige ting du lurer på" tråden uten å komme frem til noe godt svar. Så derfor lufter jeg spørsmålet her. Hvorfor er det alltid en eller flere skallede personer i reality-programmer. Si at det er 20 deltagere, hvor en er skallet. Det er en ganske høy andel i forhold til ellers. F.eks er ikke en av tjue personer jeg ser på gata, på kjøpesenter eller på jobben skallet. Jeg kan ikke huske å ha sett et eneste reality-program som ikke har minst en (ofte flere) skallede personer. Bevis A: Ramsy fra første året med Big-brother Bevis B Manne fra Big-brother 06 Bevis C Poppe Thorsen fra Robinson 99 Bevis D Rhino fra Nissene på låven Med flere... Hvorfor er det egnetlig slik? Har lurt på dette ganske lenge Endret 28. mai 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Synes to "bevis" var litt lite da... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 De er jo kortklipte.. ikke skallet :| Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Eh, fins da flere "langhårede" programledere enn kortklipte. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Eh, fins da flere "langhårede" programledere enn kortklipte. 6198478[/snapback] Er ikke det som er poenget. Poenget er at det virker som om det er en høyere andel med skallede personer i reality-programmer enn ellers. Går du på gaten så er ikke en av ti skallet, slik de ofte er i reality-program. Noen av de på bildene har kanskje litt "tredagers" på hodet, men det er kortere enn det man klarer med en klippemaskin og da vil jeg nesten kalle det skallet. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Nå er ikke Rhino fra Nissene på låven skalla, det er Espen Eckbo med ei slags tettsittende hette over hodet. De bruker det på TV sånn at skuespillere slipper å klippe av seg alt håret om de skal spille en skalla karakter... EDIT: Leif, you bastard. Endret 29. mai 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hvorfor er det så mange fine damer på Big Brother ass? Jeg må bare runke når jeg ser på ass!11 Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 å si at både han fra Nissene på låven og fra Robinson hadde gode personligheter og spritet opp seriene, ( tviler på at det har noe med håret å gjøre) Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hvorfor er det så mange fine damer på Big Brother ass? Jeg må bare runke når jeg ser på ass!11 6201398[/snapback] Og jeg føler for å legge meg ned å grine når jeg ser på det. Mer idiotiske folk enn det var i det huset er det skjeldent du ser. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Nå er ikke Rhino fra Nissene på låven skalla, det er Espen Eckbo med ei slags tettsittende hette over hodet. De bruker det på TV sånn at skuespillere slipper å klippe av seg alt håret om de skal spille en skalla karakter... EDIT: Leif, you bastard. 6200530[/snapback] okok, men det var vel ikke poenget vel? KARAKTEREN Eckbo spilte her var vel skalla... Eckbo er ikke en nisse heller i grunnen. men jeg har aldri tenkt over det, men det er kasnkje noe i det du sier? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det er ikke noe å lure på. Skallede er kulere enn alle andre... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Tror at Ecko også observerte at alle reality-show har minst én (noen ganger flere) skallede deltakere. - Og derfor valgte han å gjøre Rhino skallet. Ecko ble barbert på hodet 3 ganger daglig da han spillte Rhino. Endret 29. mai 2006 av superseven Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Tror han heter Espen Eckbo, ikke Espen Ecko. Sett litt mye lost? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Tror han heter Espen Eckbo, ikke Espen Ecko. Sett litt mye lost? 6209494[/snapback] Tror du har sett litt for mye Lost for a kunne dra den konklusjonen der. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Joda, selv om han vel heter Eko i lost? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå