Talker Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) For en stund siden så oppdaget jeg at det ikke gikk ann å sette maskinen i stand by, også så jeg at knappen var "innaktiv". Tenkte jeg skulle ta en opprydding på pc'n min nå, og irriterer meg ganske kraftig over dette... Kan noen hjelpe meg med dette? Har ikke stilt på noe som jeg kan huske.. Endret 28. mai 2006 av Talker Lenke til kommentar
nree Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Har du skjekket strøm settings til datamaskinen? Du finner de der du velger skjermsparer.. Ellers kan formatering være et alternativ? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Har du skjekket strøm settings til datamaskinen?Du finner de der du velger skjermsparer.. Ellers kan formatering være et alternativ? 6198530[/snapback] Alt som har med Stand By der er ikke der lenger. Jeg vil helst unngå en formatering nå. Prøver alt annet først. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 siden du nevner reset-knappen - sikker på at den er koblet til hovedkortet? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) siden du nevner reset-knappen - sikker på at den er koblet til hovedkortet? 6199003[/snapback] Gjør jeg? Det jeg mener er at Stand By alternativet på den menyen der du slår av pcen er mørkelagt. Det går ikke ann å velge... Endret 29. mai 2006 av Talker Lenke til kommentar
Talker Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Bump Jeg irriterer meg virkelig over dette, å kunne tenkt meg å få dette fikset. Unnskyld masingen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå