Gå til innhold

Gratis PHP & MySQL Host?


rmon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med KimS. Denne er jo ekstremt feilpostet. For det første er det jo overhodet ikke riktig å spørre etter en php/mysql host i et CSS/HTML forum. For det andre har vi som KimS var inne på en egen kategori for slikt.

 

Når det er sagt så ville jeg personlig aldri satset på en gratis host. I allefall hvis det er et seriøst prosjekt. Slike hoster er ofte utsatt for angrep, har veldig liten båndbredde, og noen tar skjelden backup så det kan være fare for å miste siden din ved et evt. diskkras(i allefall de siste endringene).

 

Så jeg vil anbefale å bruke noen få hundre lapper på et skikkelig webhotell. Det er jo blitt så billig nå. Du får helt greie pakker til 10 kr/mnd hos for eksempel www.surftown.nu

Lenke til kommentar

Om en post er feilpostet så ikke klag på det i threaden. Rapporter threaden og la en moderator bestemme hva som skal gjøres eller ikke. Kan virke litt fiendtlig når X antall brukere kommer å sier at "Denne posten er feilpostet..."

Den er ikke helt feilpostet, det er den ikke, jeg tror threadstarter postet denne i god tro om at dette var riktig kategori jeg:)

Men jeg flytter postet fra Web-design, HTML og CSS og til Nett - Tjenester, for den hører mere hjemme der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...