Gå til innhold

Tynn pipelyd til SonyEricsson telefoner

O.J

Anbefalte innlegg

Peep.mp3

Denne her er ubetalelig å spille av i gangen på skolen, i et klasserom, på bussen eller toget.

er den tynneste pipelyden du kan tenke deg, minner litt om når man har på feil kanal på tv'n og du hører en tynn lyd.

vanskelig å høre hvor den kommer fra.

Kan brukes på alle mobiler som støtter mp3, men høres absolutt best ut på nyere SE telefoner.

se folk tar seg til ørene og lurer på hvor pipelyden kommer fra når du setter den på. :D

ADVARSEL: kan irriere folk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

shadowlands:

bra den lyden og.

men skjønner ikke at de har fått lyden så tynn, spilte av den lyden jeg har lagt i vedlegget av på skolen, folk tok seg til øra med en gang, men ingen skjønte hvor den kom fra.

1 minutts morro ihvertfall :!:

Lenke til kommentar

Vi gjorde noe av det samme på gamle Nokia-telefoner der man kunne lage sine egne ringetoner. Tok den høyeste tonen vi fant og spilte den kontinuerlig. Den funker veldig fint til å irritere folk med.

Vi hadde forøvrig en i klassen som hadde litt hørselsvansker, han var ganske nær døv og hadde derfor høreapparater. Pipelyden hadde tydeligvis en litt merkelig effekt på disse apparatene for hver gang vi spilte det av så begynte han å slå seg til ørene.

Lenke til kommentar
Når jeg trykker på linken spilles bare lydfilen av..

Hvor kan jeg laste den ned?

6198125[/snapback]

Klikk Peep -> Fil -> Lagre side som.

Sånn funker det vaffal i Firefox.

6198147[/snapback]

Tja, jeg bruker firefox men bruke mye heller høyreklikk og lagre lenke som. Funker litt bedre :)

Tror ikke jeg trenger noe slik lyd, men kan komme godt med en dag når jeg er på byen og trenger noe som irriterer :p

Lenke til kommentar
Pipelyden hadde tydeligvis en litt merkelig effekt på disse apparatene for hver gang vi spilte det av så begynte han å slå seg til ørene.

6198975[/snapback]

:!: :!:

6199103[/snapback]

hahaha, ja det er jo også en reaksjon ;)

kanskje høreapparatene forsterket pipelyden og sendte den rett inn i øregangen hans. må ha vært forferdelig.

Lenke til kommentar

Artig sak den, men slitsom i lengden.

Forøvrig fungerer den på alle mobiler med MP3-spiller :)

For å lage en slik, kan man bruke et program som lager toner, husker ikke hva det heter, men tror man kan finne navnet ved å lete litt i lydtestene til hardware.no.

Lenke til kommentar
Artig sak den, men slitsom i lengden.

Forøvrig fungerer den på alle mobiler med MP3-spiller :)

6200982[/snapback]

Slitsom i lengden? har jeg ikke vanskelig for å tro :p

fungere på alle mobiler som støtter mp3 ja, men av en eller annen grunn hører den best ut på SE telefoner.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
fungere på alle mobiler som støtter mp3 ja, men av en eller annen grunn hører den best ut på SE telefoner.

6202189[/snapback]

Hm, det kan ha noe med at mobilen min har litt dårlig høyttaler, noe som er en følge av at det er samme saken for ringetoner som tale.

SE og noen Nokiaer har vel egen høyttaler.

Skal se om jeg får laget en som er spesialtilpasset min :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...