mandela Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 finnes det slike programmer og hvor får man tak i de? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 har lastet ned LCDtest, hvor bra er den og finnes det noen bedre slike programmer? Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 HVA MED Å BRUKE ØYA! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 er de så SVÆRE?? har aldri sett de før Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Om du ikke ser/legger merke til de døde pixlene med det blotte øye, trenger du vell strengt tatt ikke noe program for å fortelle deg dette...??? Da er det plutselig ikke et problem lengre... Lenke til kommentar
zTab Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hvorfor alt oppstyret når du ikke ser noen? :wink: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 19:32, skrev zTab:Hvorfor alt oppstyret når du ikke ser noen? :wink: Antakeligvis en slik en som vil at alt skal være perfekt, ellers blir han ikke fornøyd. Samme hvor usynlig det "uperfekte" er. Sånne personer får ikke ro i sjelen hvis de ikke VET at alt er helt perfekt. En slags tvangstanke. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 hva med å fyre opp et helt hvitt bilde i 1024x768 i fullscreen, og et helt svart. da ser du fort om det er noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 19:35, skrev Afseth:Sånne personer får ikke ro i sjelen hvis de ikke VET at alt er helt perfekt. En slags tvangstanke. Hm... Jeg kjenner meg igjen i den beskrivelsen. :smile: Noen som har noen bra medikamenter å anbefale? LeD Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 trenger noen medisiner selv, jeg tenkte å bruke programmet i butikken når jeg skal kjøpe skjermen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå