ilpostino Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 som emnet tilsier så lurer jeg på hvem som eier sms-tjenesten 2134... Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Splash mobile eier det nummeret. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 takk for det. hvordan fant du det ut? Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Telenor og Netcom har liste over hvem de leverer kortnummer til. Tror det kun er dem som har konsesjon til å levere kortnummer til mobile innholdstjenester. Lenke til kommentar
andrr Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg forsøker å finne ut av det samme og fant ut at ja det er Splash mobile som her er leverandør. Men: de finnes jo ikke i brreg.no! Hvordan kan man da få fatt på de?? Finner noe som heter Splash mobile Disco, men ser ikke ut til at det er de. Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Jeg kan ikke se at Splash Mobile har noen tilhørlighet i Norge i det hele tatt. Hva er det dere har mottatt fra dette firmaet? Edit: Det har visst sammenheng med dette firmaet. Her er andre saker om dem: Expressen SVT.se Svensk Forum Australsk newsgroup Endret 16. juni 2006 av Mabel Lenke til kommentar
andrr Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Tusen takk! Dette er til kjempe hjelp! PS: telefon nummer de oppgir ringer en gang, så går det over til ett merkelig opptattsignal.... Hmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå