JFTech Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Ikke helt ferskt nytt, men hva mener folk om at google nå planlegger å selge musikk? Les mer hos ITavisen Mer hos NRK Endret 28. mai 2006 av JFTech Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Det er vel da helt greit. Det blir vel det samme som "Music Store" til iTunes osv... Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Ser jo helt ut som iTunes. Men spørs om de greier og matche det. Det blir jo også den til MS og MTV.. Spennende og se om noen av dem "tar av".. Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Om Google gir oss brukere muligheten til å anvende musikken vi laster ned fra dem litt friere enn vanlig tror jeg "Google-tunes" (navnet er vel ukjent enda ?) vil ta over store deler av markedet. For om du f.eks laster ned musikk fra iTunes music store er ikke mulighetene for å spille av musikken andre steder enn i akuratt iTunes stor. Så om Google gir oss brukere litt friere tøyler på det området tror jeg dette konseptet kan bli stort, som alt annet Google kommer ut med. For jeg er i hverfall ikke interisert i å kjøpe musikk over internett som jeg ikke kan anvende som jeg vil. Da kjøper jeg heller CDen, for så å få bedre lydkvalitet, i tilleg til å kunne anvende den som jeg ønsker. Prisen og lydkvalitete"Google-tunes" tilbyr vil vel også være avgjørende for hvor godt det slår an. Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Om Google gir oss brukere muligheten til å anvende musikken vi laster ned fra dem litt friere enn vanlig tror jeg "Google-tunes" (navnet er vel ukjent enda ?) vil ta over store deler av markedet. For om du f.eks laster ned musikk fra iTunes music store er ikke mulighetene for å spille av musikken andre steder enn i akuratt iTunes stor. Så om Google gir oss brukere litt friere tøyler på det området tror jeg dette konseptet kan bli stort, som alt annet Google kommer ut med. For jeg er i hverfall ikke interisert i å kjøpe musikk over internett som jeg ikke kan anvende som jeg vil. Da kjøper jeg heller CDen, for så å få bedre lydkvalitet, i tilleg til å kunne anvende den som jeg ønsker. Prisen og lydkvalitete"Google-tunes" tilbyr vil vel også være avgjørende for hvor godt det slår an. 6201201[/snapback] Sant, men når den avnlige mann i gata skal begynne og kjøpe musikk over nette, som holder på å skje nå. Kommer han virkelig til å bry seg om lydkvaliteten? jeg bare lurer, er ikke så viktig for meg selv.. Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Om jeg bare hører på musikk med mp3 spilleren min, eller på noen halvdårlige pc høyttaler er ikke lydkvaliteten så viktig for meg. Da hører man ikke forskjell uansett. Men lydkvaliteten er viktig om man skal lytte til musikk på et skikkelig anlegg. Da klarer ikke jeg å høre på musikk med skikkelig lav lydkvalitet. Så det optimale hadde vært om Google lot oss laste ned to versjoner av sangen. En med lydkvalitet tett opptil lyden du får på cd, og en med 128/192kbps Det er lov å drømme... Endret 29. mai 2006 av manamind Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ja til mer konkurranse sier jeg bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå