Bruno Mars Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvorfor får ikke jeg opp de bildene på høyre siden av artikklene på forsiden. Går på alle andre pc`er jeg er på hardware på. Det samme gjelder bildene på høyresideen på prisguiden. Og alle andre bilder ved siden av artikklene også, hvis det er fler. Jeg har: - internett explorer 6.0 eller noe sånt i hvertfall den siste (har det samme problemet i explorer 7.0 - Windows XP, SP2 (noe de andre pcene også har? whats the problem??!!! Lenke til kommentar
Locci Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvorfor får ikke jeg opp de bildene på høyre siden av artikklene på forsiden.Går på alle andre pc`er jeg er på hardware på. Det samme gjelder bildene på høyresideen på prisguiden. Og alle andre bilder ved siden av artikklene også, hvis det er fler. Jeg har: - internett explorer 6.0 eller noe sånt i hvertfall den siste (har det samme problemet i explorer 7.0 - Windows XP, SP2 (noe de andre pcene også har? whats the problem??! 6197806[/snapback] Add blocker Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Hvorfor får ikke jeg opp de bildene på høyre siden av artikklene på forsiden.Går på alle andre pc`er jeg er på hardware på. Det samme gjelder bildene på høyresideen på prisguiden. Og alle andre bilder ved siden av artikklene også, hvis det er fler. Jeg har: - internett explorer 6.0 eller noe sånt i hvertfall den siste (har det samme problemet i explorer 7.0 - Windows XP, SP2 (noe de andre pcene også har? whats the problem??! 6197806[/snapback] Add blocker 6197892[/snapback] Hva mener du med det? er det et program? Hvor får jeg lasta ned det? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Antagelig et prog du har lastet ned selv fra før? Eller så kan det være noe i win xp sp2.. skal ikke si det sikkert da jeg selv kjører på sp1 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Antagelig et prog du har lastet ned selv fra før?Eller så kan det være noe i win xp sp2.. skal ikke si det sikkert da jeg selv kjører på sp1 6198048[/snapback] hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Først bør du forsikre deg om at du faktisk har ad-blocker installert. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Har hatt samme problemet. Hos meg var det reklameblokkeren i Symatec som kunne til det Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Først bør du forsikre deg om at du faktisk har ad-blocker installert. 6198077[/snapback] hvordan ser jeg det? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Har hatt samme problemet. Hos meg var det reklameblokkeren i Symatec som kunne til det 6198135[/snapback] Jeg har også symatech. hva gjorde du med det? Lenke til kommentar
Blue Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Lar reklamen strømme på.....Men jeg tror det kan stilles inn, men jeg har ikke giddet enda Lenke til kommentar
Blue Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg fikk også problemer med videosnuttene i høyremargen på Dagbladet.no, av samme grunn Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Flyttes over til rett kategori Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 trenger fortsatt hjelp Lenke til kommentar
amund Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Dessverre er det ulike programmer som sperrer for å vise innhold på nettsidene korrekt. Tidligere har vi sett at Norton Internet Security har sperret for visning av bildene på Hardware.no, og nå ser det ut til at samme problem oppstår med Symantec. Jeg kjenner ikke til noen av disse produktene i detalj, men så vidt jeg vet er det ingenting feil med vår kode eller våre systemer som er grunnen til at bildene ikke vises. Du bør forsøke å finne innstillinger i Symantec-programmet slik at du kan skru av annonseblokkering eller skru ned sikkerhetsnivået som programmet opererer på. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Blue Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) amund: Jo det er hos dere feilen ligger, det er kun på HW.no at bildene blir blokkert, og blir behandlet som reklame med Symatec. Det er måten dere leger til bildene som er problemet. Dette var noe som skjedde etter forje omleging av sidene deres Endret 2. juni 2006 av Blue Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 amund: Jo det er hos dere feilen ligger, det er kun på HW.no at bildene blir blokkert, og blir behandlet som reklame med Symatec. Det er måten dere leger til bildene som er problemet. Dette var noe som skjedde etter forje omleging av sidene deres 6227093[/snapback] Nei det er ikke vårt problem, vår kode er helt riktig og fungerer som den skal. Det at noen brukere selv velger å bruke programmer som lager sine egne relger for hvilke bilder som er lov er strengt tatt langt fra vårt problem. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 MErkelig at det er kun på HW.no dette oppstår da Lenke til kommentar
amund Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har ikke forsøkt å bruke Symantec selv, og har dessverre ikke tilgang til dette akkurat nå heller. Dermed får jeg ikke testet ut hvorfor det kun skjer på Hw.no, men det virker for meg som om Symantec har lagt inn for strenge regler i forhold til hva de skal sperre når man bruker deres programvare. Det at programvare som Symantec endrer hvordan vår tjeneste blir seende ut synes jeg er veldig uheldig. Siden jeg ikke vet om at vi har gjort noe galt på våre sider (og det fungerer utmerket uten Symantec) så synes jeg heller at Symantec skal utbedre sitt produkt, enn at vi skal gjøre triks for å komme oss rundt dette. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Blue Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Bare et lite spørsmål, ligger bildene til nyhetene på forsiden i samme katalog som reklamebilder? Inne i selve artiklene så vises bilder fint Lenke til kommentar
Blue Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Bildene øverst på forsiden vises fint, di rett til høyre for hw logoen. Hva er forskjellen på di og di som tilhører hver artikel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå