Gå til innhold

bilder på hardware.no

Anbefalte innlegg

Hvorfor får ikke jeg opp de bildene på høyre siden av artikklene på forsiden.

Går på alle andre pc`er jeg er på hardware på.

Det samme gjelder bildene på høyresideen på prisguiden.

Og alle andre bilder ved siden av artikklene også, hvis det er fler.

Jeg har:

- internett explorer 6.0 eller noe sånt i hvertfall den siste (har det samme problemet i explorer 7.0

- Windows XP, SP2 (noe de andre pcene også har?

whats the problem??!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har:

- internett explorer 6.0 eller noe sånt i hvertfall den siste (har det samme problemet i explorer 7.0

whats the problem??!

6197806[/snapback]

Add blocker

Lenke til kommentar

Jeg har:

whats the problem??!

6197806[/snapback]

Add blocker

6197892[/snapback]

Hva mener du med det? er det et program? Hvor får jeg lasta ned det?

Lenke til kommentar

Dessverre er det ulike programmer som sperrer for å vise innhold på nettsidene korrekt. Tidligere har vi sett at Norton Internet Security har sperret for visning av bildene på Hardware.no, og nå ser det ut til at samme problem oppstår med Symantec.

Jeg kjenner ikke til noen av disse produktene i detalj, men så vidt jeg vet er det ingenting feil med vår kode eller våre systemer som er grunnen til at bildene ikke vises.

Du bør forsøke å finne innstillinger i Symantec-programmet slik at du kan skru av annonseblokkering eller skru ned sikkerhetsnivået som programmet opererer på.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

amund: Jo det er hos dere feilen ligger, det er kun på HW.no at bildene blir blokkert, og blir behandlet som reklame med Symatec. Det er måten dere leger til bildene som er problemet.

Dette var noe som skjedde etter forje omleging av sidene deres

Endret av Blue
Lenke til kommentar
amund: Jo det er hos dere feilen ligger, det er kun på HW.no at bildene blir blokkert, og blir behandlet som reklame med Symatec. Det er måten dere leger til bildene som er problemet.

Dette var noe som skjedde etter forje omleging av sidene deres

6227093[/snapback]

Nei det er ikke vårt problem, vår kode er helt riktig og fungerer som den skal. Det at noen brukere selv velger å bruke programmer som lager sine egne relger for hvilke bilder som er lov er strengt tatt langt fra vårt problem.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke forsøkt å bruke Symantec selv, og har dessverre ikke tilgang til dette akkurat nå heller. Dermed får jeg ikke testet ut hvorfor det kun skjer på Hw.no, men det virker for meg som om Symantec har lagt inn for strenge regler i forhold til hva de skal sperre når man bruker deres programvare.

Det at programvare som Symantec endrer hvordan vår tjeneste blir seende ut synes jeg er veldig uheldig. Siden jeg ikke vet om at vi har gjort noe galt på våre sider (og det fungerer utmerket uten Symantec) så synes jeg heller at Symantec skal utbedre sitt produkt, enn at vi skal gjøre triks for å komme oss rundt dette.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...