Gå til innhold

Kjøler til 7900GT i SLI! passer denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er ca 5 cm mellom portene.... skulle de ikke da passe!?!! :hmm: for den gamle vifta blir jo borte og selve kortet er jo ikke så tykk som porten!

men iogmed at den passer på den nederste helt garantert, så er jo ikke 2-300 kr så mye da, hvis den ene ikke passer! så hvis jeg kjøper 2 så har jeg da hværtfall en i reserve!

Lenke til kommentar

Hmm Jeg har AC silencer rev5 og den er 3,1cm høy. Det mangler fortsatt en halv cm for at jeg skal få plass til et kort til. Det stikker gjerne ut noen dingser å baksiden av skjermkort også. Men ta en linjal og mål. Du kan jo kjøpe bare en først og teste.

Lenke til kommentar
denne er jo litt tøff da :yes: en som har en sånn med en kjøler på et 1900xt og er veldig fornøyd

6198093[/snapback]

hehe.... kan tenke meg at den funker.... men har ikke så lyst til å "leke" med vann i pc'n min!! akkurat ny!!

AMD X2 4800+

WD-Raptor 36GB

XFX 7900GT 256mb eXtreme(2stk)

asus A8N SLI-Deluxe

+ non småkomp...

hadde den vært billigere så hadde nok vannkjøling blitt et høyt ranka alnternativ ja!!

Lenke til kommentar

Har en slik Zalman selv, men kjører ikke SLI. Send meg en PM om jeg skal sjekke om det er plass mellom PCI-e slottene, har det gamle skjermkortet enda (6800GT) og det nye 7900GT med Zalman'en. HK = Asus A8N Sli deluxe.

Lenke til kommentar
Kommer an på hva slags hovedkort du har hovr mye plass det er da, A8N Deluxe vet jeg ikke helt med da, det får du bare måle.

6198307[/snapback]

er akkurat 5 cm! (til Zimon hvis du ikke har sett det...... har sendt pm)

Lenke til kommentar

min bro er 7 cm lang... det gir 5,8mm på innersiden av(se bildet)

så det BURDE jo gå! etter det bildet som var på den linken av sli kort med den vifta.. så ser det uti fra dimensjonene på pin'sa på oversiden i forrhold til lengden i mellom dem at den var kortere! og det er jo bare possitivt!

hva tror dere!??!

post-99549-1148856378_thumb.jpg

Lenke til kommentar

3,5 hørtes jaggu lite ut... men ja.... min er jo litt lang ja! så det burde nesten være plass til et par vifter da!

hehe... ja.... da begynner det jo å nærme seg!

Endret av oleanabole
Lenke til kommentar

Har sli på et DFI LP sli-D hovedkort,og avstanden mellom portene på det kortet er liten,kanskje noe av det trangeste som er laget.Har montert på to Arctic Cooling Accelero X-1 og det går fint.Meget fin løsning,spesielt i sli,da Zalman kjølerne vil gå å surre i sin egen varme,særlig på masterkortet.Dønn stille er de også.Hadde Zalman VF700cu før,og hadde ca 18 grader høyere load temperatur enn med Accelero.Billige er de også :)

Lenke til kommentar
Har sli på et DFI LP sli-D hovedkort,og avstanden mellom portene på det kortet er liten,kanskje noe av det trangeste som er laget.Har montert på to Arctic Cooling Accelero X-1 og det går fint.Meget fin løsning,spesielt i sli,da Zalman kjølerne vil gå å surre i sin egen varme,særlig på masterkortet.Dønn stille er de også.Hadde Zalman VF700cu før,og hadde ca 18 grader høyere load temperatur enn med Accelero.Billige er de også  :)

6198929[/snapback]

Samme layout på våre kort da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...