constance Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg vurderer å kjøpe meg telefonen, men jeg lurer på hvem tenkte produsenten på da de designet den? Den ser jo helt fantastisk ut, men det virker litt for mye for oss vanlige mennesker (eh, jeg mener meg selv). Det er så vanskelig nå for tida å finne en god klapp telefon med en meget god skjerm, uten alle de andre funskjonene. Hvis noen har den, hvorfor valgte dere den? Vil dere anbefale den? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Står sikkert litt av hvert her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=583611 Lenke til kommentar
mental__ Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg vurderer å kjøpe meg telefonen, men jeg lurer på hvem tenkte produsenten på da de designet den?Den ser jo helt fantastisk ut, men det virker litt for mye for oss vanlige mennesker (eh, jeg mener meg selv). Det er så vanskelig nå for tida å finne en god klapp telefon med en meget god skjerm, uten alle de andre funskjonene. Hvis noen har den, hvorfor valgte dere den? Vil dere anbefale den? 6197703[/snapback] Nokia 6131 har en fantastisk god skjerm, uten alt annet nytt fancy. I underkant av 2500 kr uten abo. Jeg kjøpte EF81 fordi jeg fikk for meg at jeg ville ha en klapptelefon, aller helst med 3G, og det ble EF81 jeg endte opp med. Det var egentlig designet som fikk meg til å kjøpe den. I starten plagde egentlig hastigheten meg mest. Men jeg har funnet ut egentlig ikke så treig som alle skal ha det til. Det er filbehandlingen gjør at den er treig. Det er faktisk en bra telefon, og tastene er de beste jeg noengang har prøvd. Det som plager meg mest nå er egentlig størrelsen, for var større enn jeg trodde. Men når 6131 kommer i salg, skal jeg kjøpe meg den. Svigerfar var villig til å kjøpe EF81'en min. 6131 er kortere og smalere (men litt tykkere). Den har skjerm som støtter 16 millioner farger, og ikke minst støtter den .SWF filer. Noe som jeg syntes er veldig bra. I og med at jeg har blitt flash-geek på jobb. Pluss at den bruker samme minnekortet som EF81. Men jeg vil absolutt anbefalle EF81 om du mener den passer til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå