Gå til innhold

Møte nye folk... hvor?

FpsStu

Anbefalte innlegg

det må bli litt noia når jeg er ferdig med skolen, har hørt man mister masse venner da.

6250093[/snapback]

Nei, ikke nødvendigvis. Jeg har ikke mistet noen av mine gamle venner, etter jeg begynte på en skole hvor ingen av de begynte. Har beholdt de gamle og fått en rekke nye! ;)

6250294[/snapback]

Så lenge man går på skole så er det ikke problem å bli kjent med nye folk. Det er først når man slutter på skolen, og kanskje flytter til et nytt sted at man har litt problemer med å treffe nye folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fleste av mine nye bekjente har jeg møtt gjennom VGS-venner som jeg fortsatt har kontakt med. Disse kjenner jo andre igjen som de drar med på fest. Så lenge du kjenner 4-5 folk må jo de igjen kjenne en drøss, osv osv.

Som mange nevner funker trening bra, og det finnes klubber/kurs for alt mellom himmel og jord i de større byene.

Og forøvrig er hund genialt for å møte mennesker, men ikke skaff hund kun av den grunn.

Lenke til kommentar

I forhold til svømmehall greiene kommer det veldig ann på alderen din egentlig. Her i Kristiansand har du sikkert 50 "stamgjester" i badstuen som sitter og snakker med hverandre, men da er de igjen litt eldre enn jeg har fått inntrykk av hva du er. Men lykke til :)

Lenke til kommentar
I forhold til svømmehall greiene kommer det veldig ann på alderen din egentlig. Her i Kristiansand har du sikkert 50 "stamgjester" i badstuen som sitter og snakker med hverandre, men da er de igjen litt eldre enn jeg har fått inntrykk av hva du er. Men lykke til :)

6256179[/snapback]

hører jeg svarte børs?

Lenke til kommentar

6256179[/snapback]

husker det fra da jeg bodde i krsand....

Lenke til kommentar

6256179[/snapback]

hører jeg svarte børs?

6257062[/snapback]

Hehe. Hvis ikke du har et utrolig godt utviklet piratspråk tror jeg ikke det altså :)

Lenke til kommentar
Kanskje vi burde opprette en datetjeneste på hw.no ?

en plass der de som ikke drikker\fester så hardt kan treffes med tastetrykk i starten, og heller ta steget videre derfra.

6258603[/snapback]

date.hardware.no? :hmm:

Har jo blitt foreslått flere ganger at Kvinneguiden.no og Hardware.no skal samarbeide for å skaffe medlemmer partnere, men :p

Lenke til kommentar
Kanskje vi burde opprette en datetjeneste på hw.no ?

Da jeg bodde i Kristiansand husker jeg det var ganske lite miljø på IRC. alle som hang på kanalene til Kristiansand og omvegen hang mye sammen irl også.. kino, piknikk og festing og sånn. Jeg er sikker på at dette finnes i ganske stor grad rundt omkring i Norge. i tilleg til IRC er jo andre nett-tjenester som tidligere nevnt i tråden en mulighet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...