Gå til innhold

Møte nye folk... hvor?

FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag gikk det plutselig opp for meg at jeg ikke har noen venner :p Etter at jeg flyttet fra alle vennene mine i Bergen, så har jeg ikke fått noe nytt sosialt nettverk i Hønefoss. Det er egentlig ganske vanskelig å bli kjent med nye folk. Spesielt med tanke på at Hønefoss er et så lite sted. Gidder ikke gå på pub for å finne venner akkurat :p

Lenke til kommentar
Kjøp deg en hund eller overta en fra noen som ikke kan holde den selv (riktignok om du har en livsstil som tillater det)! Treffer mange hyggelige folk på dressurkurs eller bare vanlig turgåing, en hundeelsker er aldri alene. De fleste plasser i landet har hundeklubb med mye sosialt samvær, pluss at en litt søt hund også kan fungere greit mht å treffe noen av det motsatte kjønn.

puppies.jpg

Bare ett forslag :)

6197838[/snapback]

Enig hørtes ut som et veldig bra forslag og en hyggelig måte å bli kjent med folk på. Min erfaring er at det er lettest å bli kjent med nye mennesker gjennom venner, men ettersom hunden er menneskets beste venn høres dette virkelig ut som en flott ide. :yes:

Endret av chris
Lenke til kommentar

For meg høres det ut som en veldig dårlig idee. Det er bare slikt folk på film gjør. Forhåpentligvis. Å skaffe seg en hund for å bli kjent med folk blir litt feil grunnlag for å skaffe seg en hund. Hvis du da ikke er veldig glad i hunder, og ønsker å treffe andre likesinnede. Da er det en grei nok grunn.

Lenke til kommentar
svømmehall er også et bra sted...

6198019[/snapback]

Ehm... Dette høres litt rart ut i mine ører. Inni selve hallen er det vanligvis for mye bråk til å føre en samtale, og det å gå bort til andre menn for å snakke i dusjen er en ikke-sak for meg, men fritt fram for de som ønsker det. Gidder du å utdype litt hvordan du var tenkt å gå fram her?

6198089[/snapback]

"Fin speedo du har der! :cool:"

Lenke til kommentar

Nieh, det er ingenting som er så ålreit som å møte folk i sport. Laidback-sport som ikke er konkurransepreget eller noe sånt, men hvor en også må gå over utstyr sammen. Fallskjermhopping er vel aktiviteten som jeg har truffet flest venner på, og som har vært det åpneste miljøet å komme inn i. Vi møtes på torsdager for å pakke/drikke øl, drar til DropZone og er der hele helger i strekk. Og nesten alle er utstyrsfreaker, de må ha kontroll på sitt eget utstyr og er glad i det. Passer perfekt for en nerd. Ikke for å si at du er en nerd, men.. Også er det så lite press. Du må ikke klare noe annet enn dine egne mål, og du får ta alt i din egen fart (mente ikke din egne terminalhastighet, men mer sånn tempo..). Hvis du ikke har penger til å hoppe kan du alltids sitte vakt på bakken - sosialt det og. Knall hobby om du spør meg.

Endret av Mar1us
Lenke til kommentar

Har i grunn truffet mine venner gjennom andre venner, som noen har nevnt tidligere. Dette skjer vel som oftest på fest, og du er ikke noe festmenneske, som du sier.

Men hva med bowling og gokart? Var bare to forslag jeg hadde bakerst i hodet! ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
det må bli litt noia når jeg er ferdig med skolen, har hørt man mister masse venner da.

6250093[/snapback]

Nei, ikke nødvendigvis. Jeg har ikke mistet noen av mine gamle venner, etter jeg begynte på en skole hvor ingen av de begynte. Har beholdt de gamle og fått en rekke nye! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...