Gå til innhold

Møte nye folk... hvor?

FpsStu

Anbefalte innlegg

For oss som er ferdig på skolen, og egentlig ikke no fest-menneske...

Hvor er det fint å møte nye folk på, som samtidig er nyttig i grunn? (I real life da)

Er bare litt leit at livet mitt gikk fra 10-15 gode venner til 3-5 stk.

Har tenkt på et par steder:

Tegne/malerkurs

Dansekurs (faktisk)

Ta opp en helg/deltidsjobb som vekter.

Noen som har no tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg en hund eller overta en fra noen som ikke kan holde den selv (riktignok om du har en livsstil som tillater det)! Treffer mange hyggelige folk på dressurkurs eller bare vanlig turgåing, en hundeelsker er aldri alene. De fleste plasser i landet har hundeklubb med mye sosialt samvær, pluss at en litt søt hund også kan fungere greit mht å treffe noen av det motsatte kjønn.

puppies.jpg

Bare ett forslag :)

Lenke til kommentar
svømmehall er også et bra sted...

6198019[/snapback]

Ehm... Dette høres litt rart ut i mine ører. Inni selve hallen er det vanligvis for mye bråk til å føre en samtale, og det å gå bort til andre menn for å snakke i dusjen er en ikke-sak for meg, men fritt fram for de som ønsker det. Gidder du å utdype litt hvordan du var tenkt å gå fram her?

Lenke til kommentar
Ehm... Dette høres litt rart ut i mine ører. Inni selve hallen er det vanligvis for mye bråk til å føre en samtale, og det å gå bort til andre menn for å snakke i dusjen er en ikke-sak for meg, men fritt fram for de som ønsker det. Gidder du å utdype litt hvordan du var tenkt å gå fram her?

6198089[/snapback]

Jeg har selv blitt kjent med kvinnemennesker i selve basenget på Tøyenbadet (et av de største badene i Oslo)... tror nok det ville føltes kunstig om en mannsperson tok kontakt med meg der eller i badstuen ja....

Lenke til kommentar

6198089[/snapback]

Jeg har selv blitt kjent med kvinnemennesker i selve basenget på Tøyenbadet (et av de største badene i Oslo)... tror nok det ville føltes kunstig om en mannsperson tok kontakt med meg der eller i badstuen ja....

6198116[/snapback]

Ja du kan jo gjøre som han VG-fyren i bastuen :!:

Lenke til kommentar

Vel, jeg tror det er viktig du finner en interesse som passer deg. Drive med kunstige hobbyer, er ikke en hobby. Hvis du finner en ting du liker, så har du antagligvis noe til felles med en gruppe menensker. Det er en fin måte å starte samtaler på.

Lenke til kommentar
Tror ikke "HOOOOOOOOOOOOOO!" kommer til å hjelpe meg mye...

6198591[/snapback]

"YAHOOOOOOOOOOOOOOOOO"

Men skaff deg en hobby, malerkurs eller gateslåsskamper. Er ikke så viktig hva du driver med, bare at andre gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...