FpsStu Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 For oss som er ferdig på skolen, og egentlig ikke no fest-menneske... Hvor er det fint å møte nye folk på, som samtidig er nyttig i grunn? (I real life da) Er bare litt leit at livet mitt gikk fra 10-15 gode venner til 3-5 stk. Har tenkt på et par steder: Tegne/malerkurs Dansekurs (faktisk) Ta opp en helg/deltidsjobb som vekter. Noen som har no tips? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Treningssentere er en fin måte å treffe nye folk på. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 går på treningsstudio... Men er ikke akkurat sånn: "Hei!" sted... om dere skjønner. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Kjøp deg en hund eller overta en fra noen som ikke kan holde den selv (riktignok om du har en livsstil som tillater det)! Treffer mange hyggelige folk på dressurkurs eller bare vanlig turgåing, en hundeelsker er aldri alene. De fleste plasser i landet har hundeklubb med mye sosialt samvær, pluss at en litt søt hund også kan fungere greit mht å treffe noen av det motsatte kjønn. Bare ett forslag Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 svømmehall er også et bra sted... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Har truffet mesteparten av vennene mine gjennom andre venner. Så begynner jeg gjerne å være med dem og møter flere. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 svømmehall er også et bra sted... 6198019[/snapback] Ehm... Dette høres litt rart ut i mine ører. Inni selve hallen er det vanligvis for mye bråk til å føre en samtale, og det å gå bort til andre menn for å snakke i dusjen er en ikke-sak for meg, men fritt fram for de som ønsker det. Gidder du å utdype litt hvordan du var tenkt å gå fram her? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Ehm... Dette høres litt rart ut i mine ører. Inni selve hallen er det vanligvis for mye bråk til å føre en samtale, og det å gå bort til andre menn for å snakke i dusjen er en ikke-sak for meg, men fritt fram for de som ønsker det. Gidder du å utdype litt hvordan du var tenkt å gå fram her? 6198089[/snapback] Jeg har selv blitt kjent med kvinnemennesker i selve basenget på Tøyenbadet (et av de største badene i Oslo)... tror nok det ville føltes kunstig om en mannsperson tok kontakt med meg der eller i badstuen ja.... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Ehm... Dette høres litt rart ut i mine ører. Inni selve hallen er det vanligvis for mye bråk til å føre en samtale, og det å gå bort til andre menn for å snakke i dusjen er en ikke-sak for meg, men fritt fram for de som ønsker det. Gidder du å utdype litt hvordan du var tenkt å gå fram her? 6198089[/snapback] Jeg har selv blitt kjent med kvinnemennesker i selve basenget på Tøyenbadet (et av de største badene i Oslo)... tror nok det ville føltes kunstig om en mannsperson tok kontakt med meg der eller i badstuen ja.... 6198116[/snapback] Ja du kan jo gjøre som han VG-fyren i bastuen :!: Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Vel, jeg tror det er viktig du finner en interesse som passer deg. Drive med kunstige hobbyer, er ikke en hobby. Hvis du finner en ting du liker, så har du antagligvis noe til felles med en gruppe menensker. Det er en fin måte å starte samtaler på. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Alt du trenger er det rette kledningen, da kan du sosialisere deg i alle garderober og badestuer som finnes Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Tror ikke "HOOOOOOOOOOOOOO!" kommer til å hjelpe meg mye... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Tror ikke "HOOOOOOOOOOOOOO!" kommer til å hjelpe meg mye... 6198591[/snapback] "YAHOOOOOOOOOOOOOOOOO" Men skaff deg en hobby, malerkurs eller gateslåsskamper. Er ikke så viktig hva du driver med, bare at andre gjør det. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Ja... tegnekurs passer meg bra... Tror derimot bilverden blir litt vanskeligere... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Ja... tegnekurs passer meg bra... Tror derimot bilverden blir litt vanskeligere... 6198640[/snapback] men da hadde du svaret fra starten av Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 jau... Men tar gjerne imot flere tips... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hva er det som inereserer deg da? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Er egentlig ikke noe tråd om meg, men ja, Tegning, biler, musikk, mat, o.l. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Er egentlig ikke noe tråd om meg, men ja,Tegning, biler, musikk, mat, o.l. 6198701[/snapback] Bil / gatebil klubb Matlagings kurs tegnekurs Gitar timer you name it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå