dvaaland Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Heisann! Jeg har nå nettopp laget meg min første "skikkelige" personlige side. Jeg vil gjerne ha kritikk på siden, hva er bra, hva er dårlig, både kodingen og designet. Se bort ifra CuteNews og bugs, har bare ikke hatt tid til noe annet. Husk, dette er egentlig min første side Besøk min side HER! Vær gjerne veldig direkte. Endret 28. mai 2006 av dvaaland Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 lenge siden jeg har vært på denne delen av forumet gitt... synes siden så ganske bra ut. Fikk nok et "ikke-helt-ferdig-inntrykk", noe som er helt logisk mht. til at den er ny. Men synes du bør myke ut kantene på den logoen oppe i venstre hjørnet. Ta noe blur e.l. Fade det ut litt hvis du skjønner hva jeg mener. I tillegg er fargene i den dominerende logoen ganske dristige. Kan sikkert beholde fargene (logoen var stilig btw), men da bør de være litt mere gjennomgående på resten av siden. Synes kontrastene mellom svart/hvit og den grønnaktige logoen + overskriften ikke var så fin. Men her var jeg ganske kritisk. Ellers en fin side med et ryddig og fint oppsett. Lenke til kommentar
dvaaland Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Takker for god tilbakemelding. Enig med deg på det meste. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 For det første, altfor mye hvitt. Annbefaler deg i å bruke noe annet en hvit bakgrunn utenfor boksene. Som sagt så er logoen veldig dominerende, og får derfor alfor mye oppmerksomhet. Greit nok, det er logoen din, men må den skille seg så ut. Dette har nok også alt det hvite litt av skylden for. Innholdsboksene er vel forsåvidt plassert helt ut fra det standar oppsett, ikke noe nytt der, men hvorfor har du valgt å plassere et bilde av deg under "navigasjon". Av alle steder så setter du det rett under der hvor det er ment at menyen skal være. Hvis jeg absolutt skulle hatt et bilde av meg selv i den boksen, ville jeg plassert det under menyen, men for å være helt ærlig, så ser jeg ikke poenget med å sette et slikt bilde der. Lag heller en profil, og plasser det der istedet. Hva skjer med sånn jeg kan se det, 5 forskjellige skifttyper? Dette gir et rotete oppsett, og folk vil ikke se på dette som noen god side. Velg ut kun noen få som du vil bruke. Menyen kunne du gjort mye mer ut av. Forskjellig farge på linkene kunne vært en ide. Kanskje hente opp den grønn/blå-fargen som du har i logoen. Copyright synes jeg du burde plassere på midten av hele siden, ikke kun innholdsboksen. Det tror jeg vil se bedre ut. Nå skal jeg ikke gå langt inn på innholdet ditt, men jeg ville vært litt forsiktig med å bare dele musikk slik, selv om det sikkert er veldig liten kjans for å bli tatt, eller om man egentlig kan bli tatt. Er ikke sikker på hva som skjedde med den loven. Ja, det var vel det jeg kom på i farta. mvh Vegard Melsom Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 har ikke så veldig mye å si her, vil bare si at det så fint ut! likte den behagelige grønnfargen Lenke til kommentar
nree Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hey daggiboy Som sagt bør logoen fades ut til høyre og i bunn til hvitt. Jeg ser også en grønn "dott" helt til venstre i headeren ( http://dag.zapto.org/images/header.gif ) .. Jeg synst også at det ikke bør være skygge helt rundt... Det bør kun være skygge på den ene siden og kansje litt i bunn. Når du har skygge helt rundt gir det et litt unaturlig inntrykk av virkeligheten.. Kodemessig synst jeg at du bør prøve noe annet en ImageReady slicen.. Den spytter ut koder som er tunge og lese og gjør siden mye tregere en det den kunne ha vert vist du hadde bygget opp siden med CSS stilark. Ellers bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå