Gå til innhold

Majordomo 2 ganger samme veke?

Anbefalte innlegg

guilden min er komt så langt i MC at ve begynner å klare Majordomo, men ikkje ragnaros enda. vi tok nettopp ned Majordomo, men vi orka ikkje å prøve på Ragnaros idag, men vi skal prøve han i morga, men da må vi drepe Majordomo igjen for at han skal summone Ragnaros. de eg lurte på var får får vi dinna kista han gjer oss når vi dreper han for andre gang på i veke?

takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Nope, man får bare kista første gang man dreper han, da har dere 2 timer (?) på å drepe Ragnaros, ellers spawner Majordomo på nytt og dere må ta han på nytt... :)

6197639[/snapback]

har vi berre 2 timer på å drepe Ragnaros? så sansynlig vis vil vi berre ha 1 eller 2 forsåk?

6197662[/snapback]

er det ikke 2 timer fra du snakker med majorhomo? anyway så tar et forsøk maks 10 minutter. Deretter eventuell ressing/buffing. Et tips er å be warlock skaffe så mange shards som mulig til summon av melee

Nope, man får bare kista første gang man dreper han, da har dere 2 timer (?) på å drepe Ragnaros, ellers spawner Majordomo på nytt og dere må ta han på nytt... :)

6197639[/snapback]

har vi berre 2 timer på å drepe Ragnaros? så sansynlig vis vil vi berre ha 1 eller 2 forsåk?

6197662[/snapback]

Ragnaros er vel oppe 3 minutter før addsene kommer (?) så er det adds, og så nye 3 minutter - dvs hvis du ikke har tatt han i løpet av de første 7 minuttene er det best å glemme det :)

Hvis du regner med ca 10 minutter res/buff mellom forsøkene så vil du ha ca 6 forsøk på disse to timene - hvis ikke alle er lei da så lykke til ;)

Anyway, konsentrer dere om å finne en god måte å handle sons på, det er det viktigste, selve ragnaros fighten er ikke så vanskelig - problemet er om du mister for mye dps eller healing på sons...

For en stund siden var den en Bug i wow så du kunne ta Majordomo og Ragnaros  vær dag. Var bare og ta de om og om igjen. Og man fikk loot også..

Men det ble fiksa i 1.6 tror jeg det var

6199891[/snapback]

Det er vell omtrent sånn circa et år siden, husker fint at alle i Nilbog løp rundt med Perditions Blade / Spinal Reapers Onslaught Girdle og diverse. ;)

For en stund siden var den en Bug i wow så du kunne ta Majordomo og Ragnaros  vær dag. Var bare og ta de om og om igjen. Og man fikk loot også..

Men det ble fiksa i 1.6 tror jeg det var

6199891[/snapback]

Det er vell omtrent sånn circa et år siden, husker fint at alle i Nilbog løp rundt med Perditions Blade / Spinal Reapers Onslaught Girdle og diverse. ;)

6200272[/snapback]

spiller du på stormscale?

var ikke bare Nilbog som gjorde det på stormscale hvertfall.. SOTA gjorde det hvertfall også var 1ally guild som jeg ikke husker navnet på nå

6201577[/snapback]

SOE (merga til twisting nether for en stund tilbake though)

6206416[/snapback]

De må da ha fått noe form for straff? Ban og/eller evt. loot indratt?

var ikke bare Nilbog som gjorde det på stormscale hvertfall.. SOTA gjorde det hvertfall også var 1ally guild som jeg ikke husker navnet på nå

6201577[/snapback]

SOE (merga til twisting nether for en stund tilbake though)

6206416[/snapback]

De må da ha fått noe form for straff? Ban og/eller evt. loot indratt?

6206492[/snapback]

nope ingen straff så vit jeg vet, og jeg har spillt med noen av de.. var bare en kortere stund det gikk ann da før blizzard kom med en hotfixe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...