Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mazda MX-5 - bra bil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært og sett på den og det er neppe den som er på bildet! :( Var veldig skuffende... Ikke hadde han vasket, støvsuget eller polert den. Lå masse dritt inne i den og den var skitten.

Hvordan er Peugeot 306 cabro da? Feks denne her!

Var hvertfall veldig ren og pen da! Bra stereo også. :hrm:

Lenke til kommentar
Har vært og sett på den og det er neppe den som er på bildet!  :( Var veldig skuffende... Ikke hadde han vasket, støvsuget eller polert den. Lå masse dritt inne i den og den var skitten.

Det er jo bare å rydde i bilen og vaske den og støvsuge :)

Er ikke noe vanskeligere enn det.

Ikke la det ødelegge! Hvis bilen var fin ellers så synes jeg du bør vurdere den. Men hvis det hadde vært mye rust, eller at interiøret var ødelagt/slitt, da hadde jeg forstått.

Lenke til kommentar

Var hvertfall veldig ren og pen da! Bra stereo også.  :hrm:

6208912[/snapback]

HA HA! Liten bil med stor motor, og mulighet for scooter eller moped som delbetaling. Det lukter av at noen har mistet lappen :whistle:

6215956[/snapback]

Har man lov til å øvelseskjøre hvis man har mistet lappen? Han var nemlig innom hos meg i dag, og da hadde han tilfeldigvis med seg en kompis som bare gikk i bakgrunnen og røykte. Dessuten virket han litt useriøs kar. Smultering bart og greier.

Lenke til kommentar

Var hvertfall veldig ren og pen da! Bra stereo også.  :hrm:

6208912[/snapback]

HA HA! Liten bil med stor motor, og mulighet for scooter eller moped som delbetaling. Det lukter av at noen har mistet lappen :whistle:

6215956[/snapback]

Har man lov til å øvelseskjøre hvis man har mistet lappen? Han var nemlig innom hos meg i dag, og da hadde han tilfeldigvis med seg en kompis som bare gikk i bakgrunnen og røykte. Dessuten virket han litt useriøs kar. Smultering bart og greier.

6226264[/snapback]

Man har ikke lov til å øvelseskjøre i den perioden man har mistet lappen.

Lenke til kommentar
Om man aldri har hatt lappen så har man lov til å øvelseskjøre, men om man har hatt lappen og så mistet den, så mister man alle rettigheter? :dontgetit:

6230741[/snapback]

Dette er besvart ovenfor men med tesje så blir det, mister du feks lappen i 2 år så har du ikke lov å øvelseskjøre i disse 2 årene men etter 2 år er det lov igjen...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...