moestue Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg vurderer å kjøpe en 90 mod Mazda MX-5 som har rullet 90 000 km. Er ikke ute etter synspunkter på design, motoreffekt osv, men om bilen har noen kjente problemer generellt. Er det et bra kjøp med andre ord? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Har ikke hørt annet enn at det er en knakende solid bil jeg nei Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 kan du poste et bilde av bilen? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Er vel ikke tilvfeldigvis denne du har sett på Lenke til kommentar
moestue Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Er vel ikke tilvfeldigvis denne du har sett på 6197727[/snapback] Jo det er tilfeldigvis det... :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Alle tar bilene jeg vil ha. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Alle tar bilene jeg vil ha. 6198204[/snapback] Er bare å få ræven i gear. Førstemann til møllen, vet du Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Utrolig tøffe biler da Bare synd de ligger 30k over det jeg har tenkt å bruke på bil :!: Lenke til kommentar
moestue Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Har vært og sett på den og det er neppe den som er på bildet! Var veldig skuffende... Ikke hadde han vasket, støvsuget eller polert den. Lå masse dritt inne i den og den var skitten. Hvordan er Peugeot 306 cabro da? Feks denne her! Var hvertfall veldig ren og pen da! Bra stereo også. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Har vært og sett på den og det er neppe den som er på bildet! Var veldig skuffende... Ikke hadde han vasket, støvsuget eller polert den. Lå masse dritt inne i den og den var skitten. Det er jo bare å rydde i bilen og vaske den og støvsuge Er ikke noe vanskeligere enn det. Ikke la det ødelegge! Hvis bilen var fin ellers så synes jeg du bør vurdere den. Men hvis det hadde vært mye rust, eller at interiøret var ødelagt/slitt, da hadde jeg forstått. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvordan er Peugeot 306 cabro da? Feks denne her! Var hvertfall veldig ren og pen da! Bra stereo også. 6208912[/snapback] HA HA! Liten bil med stor motor, og mulighet for scooter eller moped som delbetaling. Det lukter av at noen har mistet lappen Lenke til kommentar
moestue Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Hvordan er Peugeot 306 cabro da? Feks denne her! Var hvertfall veldig ren og pen da! Bra stereo også. 6208912[/snapback] HA HA! Liten bil med stor motor, og mulighet for scooter eller moped som delbetaling. Det lukter av at noen har mistet lappen 6215956[/snapback] Har man lov til å øvelseskjøre hvis man har mistet lappen? Han var nemlig innom hos meg i dag, og da hadde han tilfeldigvis med seg en kompis som bare gikk i bakgrunnen og røykte. Dessuten virket han litt useriøs kar. Smultering bart og greier. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvordan er Peugeot 306 cabro da? Feks denne her! Var hvertfall veldig ren og pen da! Bra stereo også. 6208912[/snapback] HA HA! Liten bil med stor motor, og mulighet for scooter eller moped som delbetaling. Det lukter av at noen har mistet lappen 6215956[/snapback] Har man lov til å øvelseskjøre hvis man har mistet lappen? Han var nemlig innom hos meg i dag, og da hadde han tilfeldigvis med seg en kompis som bare gikk i bakgrunnen og røykte. Dessuten virket han litt useriøs kar. Smultering bart og greier. 6226264[/snapback] Man har ikke lov til å øvelseskjøre i den perioden man har mistet lappen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Om man aldri har hatt lappen så har man lov til å øvelseskjøre, men om man har hatt lappen og så mistet den, så mister man alle rettigheter? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Om man aldri har hatt lappen så har man lov til å øvelseskjøre, men om man har hatt lappen og så mistet den, så mister man alle rettigheter? 6230741[/snapback] Dette er besvart ovenfor men med tesje så blir det, mister du feks lappen i 2 år så har du ikke lov å øvelseskjøre i disse 2 årene men etter 2 år er det lov igjen... Endret 2. juni 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg ville nok ikke kjøpt MX-5 fra 89` til tidlig 91`. Hadde problemer med veiva de modellene. Motorhavari er ikke noe gøy. :s Kjør safe, kjøp fra sent 91` og oppover. Morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå