krizkriz Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei. Prøver å legge inn Windows på PCen til broren min, men etter at den har formatert og skal restartes for å vanligvis gå inn i Windowsinnstallasjonen, så gjør den ikke dette. Den hopper rett inn i begynnelsen igjen. Kan det ha noe med at S-ATA harddisken må legges til i begynnelsen? Jeg trengte ikke dette på min gamle PC (som var identisk med broren min sin) Hva kan være galt? Spesifikasjoner er på profilen min, husker ikke akkurat hovedkort. Men er hvertfall en Seagate Barracuda 250 GB S-ATA HDD. Lenke til kommentar
chemical Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei. Prøver å legge inn Windows på PCen til broren min, men etter at den har formatert og skal restartes for å vanligvis gå inn i Windowsinnstallasjonen, så gjør den ikke dette. Den hopper rett inn i begynnelsen igjen. Kan det ha noe med at S-ATA harddisken må legges til i begynnelsen? Jeg trengte ikke dette på min gamle PC (som var identisk med broren min sin) Hva kan være galt? Spesifikasjoner er på profilen min, husker ikke akkurat hovedkort. Men er hvertfall en Seagate Barracuda 250 GB S-ATA HDD. 6197594[/snapback] Hva om du etter at den er ferdig med formatering og kopiering av filer, skifter til HDD på first boot. da regner jeg med at den starter opp Windowsinnstallasjonen din.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Hva om du etter at den er ferdig med formatering og kopiering av filer, skifter til HDD på first boot. da regner jeg med at den starter opp Windowsinnstallasjonen din.. 6199573[/snapback] Jeg skal prøve det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
chemical Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva om du etter at den er ferdig med formatering og kopiering av filer, skifter til HDD på first boot. da regner jeg med at den starter opp Windowsinnstallasjonen din.. 6199573[/snapback] Jeg skal prøve det når jeg kommer hjem. 6200152[/snapback] Fikk du det til eller? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei! Har du forsøkt med å ta ut cden? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
G3n3ral Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Når hardisken klikker kan dette problemet oppstå, eller vist du kjører en harddisk som kjører i sata, da må du lese info i hovedkort manualen din. Tips kan også være å sjekke bios etter diverse innstillinger som feks quickboot (bør være av) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Hva om du etter at den er ferdig med formatering og kopiering av filer, skifter til HDD på first boot. da regner jeg med at den starter opp Windowsinnstallasjonen din.. 6199573[/snapback] Jeg skal prøve det når jeg kommer hjem. 6200152[/snapback] Fikk du det til eller? 6213264[/snapback] Jeg fikk det ikke til nei. Den fortsetter å gjøre det samme Det er hvertfall ikke nødvendig på pcen min, at man må endre til "boot from hdd". Skal se på det etterpå i dag igjen. Tok meg et par dagers pause. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå