Sire Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Slettet Endret 27. februar 2011 av Sire Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 hva skal man si da? Annet enn at det lukter svovel av trådstarten, hva er egentlig probemstillingen som vi skal hygge oss med? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Takk for en god latter På nyhetene nu i aften: Vebjørn Selbekk får sin epilog av psykopat-media i retrospekt av disse famøse tegningene. Spørsmålet fra den bolde reporter er som følger: «-hvordan føles det å være årsaken til alle disse ødeleggelsene -»...! Når jeg akkurat har lest Håkon Børdes lille kronikk, «svart farse i Midtøsten», og får denne servert som dessert, får jeg en smak i munnen som nesten får meg til å spytte på mitt eget stuegulv. Doh... Ennå en som bruker ordet psykopat ukritisk. Kom igjen folkens! Vi moderate/venstre trenger ett ord som kan brukes hver gang høyresiden gjør noe vi ikke liker! Kansje vi skal løpe rundt å si at alt Carl Ivar gjør er pedofilt? :!: Tror ikke det. Noen liker ikke å drite seg loddrett ut ved å demonstrere for all verden at de ikke har peiling på norsk, og akkurat har lært seg ett nytt ord man bruker hele tiden Forøvrig bør du kansje ikke snakke for høyt om forsteining, med din ordbruk ellers... På Arafat-høyden er Selbekk ansvarlig for Allahs vernepliktige og deres drapstrusler, herjinger med norske flagg og riksvåpen, helt samtidig som Hamas, iflg. Børde, er «en demokratisk valgt regjering»!?! Altså, jeg må skaffe meg en billigere TV til å motta overføringer fra denne marxspiste NRK-kanalen, for det kreves minst to timer med Sean Hannity og Bill O'Reilley bare for å oppveie ett minutt med NRK Dagsrevyen. Alternativet er å ta fanskapet ut på gårdsplassen å gjøre kort prosess; kaliber 12 o/u med revehagl. Brukt TV til en hundrings er av interesse, fritt levert. NRK-lisensen er øremerkede penger rett i fra bruker, dvs. bruker betaler. Er det etter din mening bedre dersom det går over skatteseddelen, fordelt etter inntekt? Bare for å gi en pekepinn på hva selvplageri kan være, ga jeg meg til å lese kommunist-rotta Hans Klevens dagdrømmerier (http://www.friheten.no/lang/2001/05/klev1.html), «problemer og forutsetninger i kampen for sosialismen». Disse gamle menn med sine forsteinede ideer, la oss være glad for at de snart er døde, disse som vil gjøre landet om til et statstyrt museum som stinker av kebab og gammel mugg. Til helvete med dem, disse bakstreverne og mørkemennene, som tror at alle skal være like, selv alle fingre og tær skal være like lange for at de skal bli fornøyd. La oss bare rekke fram til 2009, før det er for sent. 6197508[/snapback] Du får kose deg med at kapitalismen er ennå eldre, så den er kansje ennå mer møllspist Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Utdrag fra PRS-reglene. Uthevet er undertegnedes tydeliggjøring. Vi ønsker ikke å sensurere folks meningsytringer. Allikevel føler vi det er nødvendig å stille noen krav til poster her på PRS: At det skal være noe som det er almen interesse for og som enten stiller spørsmål som kan besvares eller er grunnlag for debatt. Det er unødvendig å linke til VG og Dagbladet bare for å linke, siden de fleste antagelig leser originalen i alle fall. Vi ber derfor om at folk som poster her: 1. Vurderer om emnet har almen interesse, og om et innlegg her kan føre til debatt og opplysning. 2. Sjekker om det allerede finnes en aktiv tråd om emnet. 3. Tenker over formålet med posten, det vil si hva hun/han ønsker å diskutere eller spørre om og setter premissene for dette i det første innlegget. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) En stor hyllest til trådstarter! Du får jaggu sagt det.. Jeg er stort sett enig i med deg, og skjønner dine frustrasjoner godt. Og til Snusi. La nå denne tråden leve. Det blir nok krangel ut av det selv uten spørsmål i åpningen. edit: leif Endret 28. mai 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 hva skal man si da? Annet enn at det lukter svovel av trådstarten, hva er egentlig probemstillingen som vi skal hygge oss med? 6197573[/snapback] Det er ingen. Noen tror dette er deres personlige ropert og kringkastingsorgan, rede til å spre deres eder og galle for alle vinder. Bruken av "nu" ser for øvrig ut til å gå igjen blant disse trollene.. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Trådstarter, endre tittelen og still et spm på slutten av innlegget ditt så det ikke blir sensurert av sosialistene her. De savner tydeligvis en problemstilling. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Doh... Ennå en som bruker ordet psykopat ukritisk. Kom igjen folkens! Vi moderate/venstre trenger ett ord som kan brukes hver gang høyresiden gjør noe vi ikke liker! Kansje vi skal løpe rundt å si at alt Carl Ivar gjør er pedofilt? :!: Tror ikke det. Noen liker ikke å drite seg loddrett ut ved å demonstrere for all verden at de ikke har peiling på norsk, og akkurat har lært seg ett nytt ord man bruker hele tiden 6197686[/snapback] Eventuelt bare lest litt for mye på Antipsykopat Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 På Arafat-høyden er Selbekk ansvarlig for Allahs vernepliktige og deres drapstrusler, herjinger med norske flagg og riksvåpen, helt samtidig som Hamas, iflg. Børde, er «en demokratisk valgt regjering»!?! Altså, jeg må skaffe meg en billigere TV til å motta overføringer fra denne marxspiste NRK-kanalen, for det kreves minst to timer med Sean Hannity og Bill O'Reilley bare for å oppveie ett minutt med NRK Dagsrevyen. Alternativet er å ta fanskapet ut på gårdsplassen å gjøre kort prosess; kaliber 12 o/u med revehagl. Brukt TV til en hundrings er av interesse, fritt levert. Kan du forklare hvorfor du vil ha en billigere TV? Har du ikke råd til å betale NRK lisens? I såfall hvorfor vil du drepe den gamle TVen din, hadde det ikke vært bedre å selge den, kjøpt en gammel brukt og brukt resten på lisens? Nå vet jeg ikke når du kjøpte tv sist, men hundre kroner er ufattelig lite, spesielt når du krever den levert på døra. Du burde kanskje opplyse om hvor du bor, i og med at få i våre dager er interessert i å kjøre særlig langt for 100 kr, uansett hvor mye den gamle tv'n begynner å gå dem på nervene. Lykke til med tv handelen! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hvis det er fakta at medias spørsmål var "hvordan føles det å være årsaken til alle disse ødeleggelsene", så skjønner jeg godt at trådstarter reagerte. Slike "har du sluttet å slå din kone"/"har du sluttet å voldta barn"-spørsmål er rett og slett tåpelige. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 En stor hyllest til trådstarter! Du får jaggu sagt det.. Jeg er stort sett enig i med deg, og skjønner dine frustrasjoner godt. Og til Snusi. La nå denne tråden leve. Det blir nok krangel ut av det selv uten spørsmål i åpningen. edit: leif 6198268[/snapback] Ja for det er jo krangel som er poenget med et forum... Trådstarter, endre tittelen og still et spm på slutten av innlegget ditt så det ikke blir sensurert av sosialistene her. De savner tydeligvis en problemstilling. 6198306[/snapback] Ooooog poenget ditt var? Useriøst. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Trådstarter, endre tittelen og still et spm på slutten av innlegget ditt så det ikke blir sensurert av sosialistene her. De savner tydeligvis en problemstilling. 6198306[/snapback] Hm, antyder du at kun sosialister følger reglene og ønsker en skikkelig debatt? Interesant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå