It's me Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Aflash elle EZflash (det var de jeg burde bruke i følge Asus.com)? Hvilket program er best? Har noen link til et sted jeg kan laste ned? Får ikke lastet ned BIOS'en (1013) fra http://www.asus.com så hvis noen har den, eller link til et sted så tar jeg gjerne imot. En siste ting... Oppstartdiskett, hvor får jeg lastet den ned? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Bruk EZFlash, da kopierer du bare bios fila over på en diskett og trykker alt+f2 (tror jeg det var) under POST så slipper du å lage boot diskett :smile: boot diskett lages forøvrig med format a: /s men det trengs altså ikke :smile: Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Siden er delevis oppe igjen, så jeg fikk lastet ned fra den Taiwanske serveren, men hvor finner jeg EZflash? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Du trenger ikke laste ned EZFlash, bare trykk alt+F2 i oppstarten så kommer du inn i EZFlash :smile: Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 åååååå... Takker for hjelpen, selv om jeg føler meg litt flau, :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå