Iris_L Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg kunne tenke meg en PM (privat melding) funksjon på hjemmesiden min. Er det noen her som kan hjelpe meg med det? Har ikke noe særlig erfaring med php, og webdesigneren som lager siden for meg mener at det er litt for mye jobb. Jeg tenke derfor at om noen her har noe ferdige greier, så hadde det vært flott Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Vil du ha den slik at den kommer til deg på epost, eller at du kan logge inn i adminpanelet og lese dem der. Skal det evt være mulighet for å svare på dem ? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Vil du ha den slik at den kommer til deg på epost, eller at du kan logge inn i adminpanelet og lese dem der. Skal det evt være mulighet for å svare på dem ? 6199066[/snapback] Jeg tenkte at det skulle være mulighet for brukerene og meg å sende pm'er til hverandre. Akkuratt som i et phpbb forum. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det burde da være en smal sak. En enkel form som sender teksten til en mysqltabell med id|overskrift|melding|fra|til Så er det vel bare å hente ut meldinger hvor "til" er det samme som et medlemsnummer/brukernavn. Må jo selvfølgelig ha en innlogginsfunksjon hvor id på folk blir lagret i f.eks. et session. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå