Sturlis Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Når jeg går inn i en mappe medvideofiler, kommer det en feilmelding hvor det står at explorer.exe avsluttes. Hvis jeg kommer inn i mappa, og åpner en videofil, avsluttes det programmet jeg prøver å åpne den i, uansett åssen program det er. (winamp, vlc++) Hva er årsaken til dette? Endret 6. juni 2006 av Sturlis Lenke til kommentar
Sturlis Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 ja...................................... Lenke til kommentar
deggis Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 test dette : 1.Gå til Start -> Kjør -> og skriv inn regedit 2. Finn frem til følgende nøkkel: HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler 4. Slett denne nøkkelen. 5. Avslutt Regedit. Det kan hende maskinen trenger en omstart før endringene trer i kraft. hvis ikke det hjelper så gå i den mappa den ligger i og høyereklikk,egenskaper,tilpass,og på hvilhen mappetype du ønsker så velg "for alle filtyper,og huk av på den under... vert forsøket Lenke til kommentar
Sturlis Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Når jeg prøver å slette den står det " kan ikke slette de angitte verdiene" Lenke til kommentar
deggis Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) går det ikke å fjærne dem??må dobbelklikke deg på dem,og så ta dem vekk.. Endret 28. mai 2006 av deggis Lenke til kommentar
Sturlis Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Fortsatt samme problemet, ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Prøv å kjør en disk scanning start->programmer->tilbehør->systemverktøy->disk scan Og en liten ting, som irriterer meg iallefall på forumet. Det er helt unødvendig å skrive hjelp i emne tittelen. Vi skjønner at det er derfor innlegget opprettets, nettopp fordi en trenger hjelp til noe! Lenke til kommentar
Sturlis Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Er ikke noe som heter det er... Diskdefragmentering og diskopprydding Og btw, har fjernet hjelp nå Lenke til kommentar
deggis Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 testet du dette? "gå i den mappa den ligger i og høyereklikk,egenskaper,tilpass,og på hvilken mappetype du ønsker så velg "for alle filtyper,og huk av på den under..." Lenke til kommentar
Sturlis Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Det går ikke,når jeg får opp det vinduet med egenskaper, avluttes explorer.exe,og drwtsn32.exe,og jeg må gå inn i oppgavebehandlingen for å avslutte prosesstreet til drwtsn32 for at start-linja skal komme tilbake... Endret 6. juni 2006 av Sturlis Lenke til kommentar
deggis Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hvor ligger mappen filen ligger i?du skal ikke inn i mappa men høyereklikke på mappa.. Lenke til kommentar
Sturlis Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Det er alle mappene jeg har med video i. Det samme skjer hvis jeg trykker på mappa, og ikke inni... Endret 6. juni 2006 av Sturlis Lenke til kommentar
deggis Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 har dette skejdd etter du har lastet ned en spesifikk fil? Lenke til kommentar
Sturlis Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Har hatt problemet lenge... Har til og med formatert harddisken og installert windows på nytt ( la inn den gamle musikken og filmene mine, da) men det hjalp jo ikke. Så hvis det er pga. en fil,så har jeg ikke peiling på hvem fil det er. Lenke til kommentar
deggis Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 rart..hadde samme problem og gjorde det jeg sa og det blei i orden..hmm.!da har jeg ingen flere forslag..sorry Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Løsningen er for meg når jeg hadde problemt var å slå av miniatyrbildevisning i videomappen og fjern de gamle dårlige kodeken anbefaler deg å hente codec pakken ved navn "Combined community Codec Pack" du finner den om du googler på navnet Der for du også med zoomplayer som flere på forumet har sansen for (inklusiv meg) og gode game mediaplayer classic. du kan under installasjon av denne pakken velge om du vil ha noen av de, den ene eller begge Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 test dette : 1.Gå til Start -> Kjør -> og skriv inn regedit 2. Finn frem til følgende nøkkel: HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler 4. Slett denne nøkkelen. 5. Avslutt Regedit. Det kan hende maskinen trenger en omstart før endringene trer i kraft. hvis ikke det hjelper så gå i den mappa den ligger i og høyereklikk,egenskaper,tilpass,og på hvilhen mappetype du ønsker så velg "for alle filtyper,og huk av på den under... vert forsøket 6198744[/snapback] hva hvis du avslutter explorer för du kjörer regedit? mulig det kan fungere da...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå