SideburnsKongen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Morn, skal ha nytt hovedkort,pga det jeg har nå har det bare vært tull med (Abit fatal1ty).. Så nå har jeg tenkt på et dfi lanparty kort.. Tenkte på dette.. Dfi lanparty nf4 Ser at det har fått alt fra 1`er til 6`er, de dårlige karakterene er fordi skjermkortet ikke passer så bra pga chipset vifta, men noen har øst dette med å knekke av litt pynt, er dette et godt kort, hva burde jeg gjøre med dette med skjermkortet? Har foresten geforce 7800 gt (club 3d) Resten av hw: cpu: Amd athlon 64 3500+ @ 3800+. Ram: Twinmos 1 gb 400 mhz Gpu: Nvidea geforce 7800 gt club 3d Hk: Abit an8 sli fatal1ty (Som skal byttes ut) Tenkte å kjøpe dette hovedkortet pga jeg driver litt med casemod`ing og skal klokke litt.. Kom gjerne med erfaringer.. Takk på forhånd. Endret 28. mai 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Har bare god erfaring med mitt sli-D kort jeg.Dønn stabilt.7800GT kortene går fint,er ikke i nærheten av chipsetvifta. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Chipset vifta er jo akuratt på samme, sted så da går vel det bra da kanskje.. Flere erfaringer? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg tenker på å kjøpe Sli DR expert kortet selv, er det dette du mener? Jeg har en stor cpu kjøler. Det virker ikke som den får plass pga nærmeste skjermkort plass. Forutsatt at man bruker den da... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Kortet heter DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D. Samme hvem port skjermkortet sitter i, siden det er to pci-e porter (sli), kan sette den i den andre liksom? Ser mer romselig ut enn i den første med tanke på skjerkortet.. Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Jeg har det kortet, bare gode erfaringer fra min side. T.o.m. mitt X1900XT kort fikk plass, kan ikke skjønne hva folk babler om den chipsetvifta for. For min del var det bare "plug'n play". Ikke noe problem med å finne hardisker o.l. Har heller aldri merket noen form for ustabilitet. En annen fin ting er at du lett kan få muligheten for å bruke SLi med dette kortet, bare en årliten mod så er det i boks. Du burde nok også klare å klokke CPU-en din litt lengre Endret 29. mai 2006 av Sir Eatsalot Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Takk for svar, da blir det et sånt et.. Skal klokkes mer enn noen gang før nå (Mangeler bare en bedre kjøler ) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Takk for svar, da blir det et sånt et..Skal klokkes mer enn noen gang før nå (Mangeler bare en bedre kjøler ) 6202572[/snapback] Snakker vi fase elns? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 har akkurat samme kortet parret med ett POV GF7800GT. Ingen problemer her, ikke etter at jeg bytta til NvSilencer5 kjøler på skjermkortet heller.. eneste som irriterer litt er at det blir særs vanskelig å finne en løsning for å kjøle NB hvis du vil kvitte deg med den hissige minivifta i fremtiden...har sett noen spesielle vannblokker for nettopp en slik situasjon, men ikke noe mer. den nederste RAM-slotten er også farlig nær CPU-slotten hvis du har planer om å sette på digre Zalman kjølere, men det går forsåvidt greit... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Ossen ide kabler følger det med btw? På noen kort følger det med runde ide kabler, mens andre flate.. Regner med det er runde siden kortet har et ellers pent utseende.. Bestiller i kveld.. Takk for alle svar og sånt.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Hovedkort bestilt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå