veos Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Heisann! Har nå et par lapper til rådighet, og er ganske hypp på å kjøpe meg projektor. Må ha inngang for parabol, tv, PC, XBOX/PS2, DVD-spiller og video, da det er det den vil bli brukt til. Blir en god del film, men også litt spilling via XBOX/PS2. Vil også ha et godt lerret. Har forresten et ganske dårlig rom, da jeg har skråtak på tre vegger. Jeg har plass til et lerret på den fjerde, da denne er 7 meter bred og 2.30 meter høy. Noe å anbefale? Med beste hilsener, Vegard Østrem Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 1. Projektor er ikke tingen om sommeren om du da ikke har mulighet til å gjøre rommet rimelig mørkt .) 2. www.avforum.no har en rekke gode brukere på denne fronten. Skal du ha både projektor og lerret for 10 k? Denne får hvertfall skryt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313463 Rammespendt lerret eller? Les og lær litt på avforum du Lenke til kommentar
veos Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Takk for rask tilbakemelding, og ikkeminst en herlig side med mye informasjon! Jeg har muligheter til å gjøre rommet ganske så mørkt på sommeren, da jeg har et vindu, i tillegg til et vindu i en terassedør. Dette kan selvsagt dekkes til med de rullgardinene jeg har nå til dags, eventuelt henge et teppe eller lignende over. Det ser jeg etterhvert. Jeg kommer til å henge prosjektoren i taket (selvsagt). Men.. Hvilken projektortype? LCD? CRT? DLP? Takker for alle mulige innspill og tips videre! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Lettleste saker her: http://www.hardware.no/tester/hele_maskine...c_-_del_3/13195 Dog er den begynt å dra på åra Avforum er stedet for deg. Les og lær der inne. Projektoren jeg linket til er rå! Men hør med gjengen på avforum Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Jeg er også på jakt etter en prosjektor, og er selvfølgelig som alle andre usikker på hva jeg skal velge. Jeg leste denne testen og fikk vite mye mer... Men er det noen prosjektorer som virkelig er gode, med også tanke på prisen man må gi for den? Endret 29. mai 2006 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 igjen er avforum stedet. noen vil ha dlp andre lcd osv. selv sitter jeg på en dlp, men problemet er at den er plasseringsuvennlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå