Snublefot Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Syr av å til, men det er bare for å fikse småhull på klær osv. Men på barneskolen/ungdomskolen var jeg en kløpper med synålen, og ikke minst symaskinen... Lenke til kommentar
2ern Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Må støtt og stadig sy et anker på en beret. Er ingen kløpper på sying, så derfor "støtt og stadig". Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg sydde på en knapp på jakka mi, og fikset litt på buksa mi da jeg var i militæret! Sy-utstyr var jo en del av utstyret vi hadde. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg er glad i å sy, faktisk. Til høyre på bildet ser dere Kirbyen jeg har sydd for egen maskin. Yoshien til høyre bestilte broren min fra Hawaii, og stakk den foran kameraet like før jeg tok bilde.. :!: Kirby er kul. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Yoshien til høyre bestilte broren min fra Hawaii... 6201234[/snapback] Hawaii var jo en plass å bestille kosedyr ifra.. Er det noe helt spesielt ved den Yoshien siden den ble bestilt helt fra Hawaii? Kirbyen var kjempefin! Du har needleskillz. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Yoshien til høyre bestilte broren min fra Hawaii... 6201234[/snapback] Hawaii var jo en plass å bestille kosedyr ifra.. Er det noe helt spesielt ved den Yoshien siden den ble bestilt helt fra Hawaii? Kirbyen var kjempefin! Du har needleskillz. 6201602[/snapback] Han bestilte den fra en Amerikansk kosebamseside, men den ble sendt helt fra Hawaii på under en uke :!: Er litt stolt av Kirby, fiksa nylig nye øyne på ham, de gamle gikk i oppløsning. Lenke til kommentar
iracia Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Bitches! Sying er for jenter.. Menn holder seg unna Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Hehe, jeg syr en del. Har sydd en del kosedyr, men Hippie-Erlend syr mer enn meg. Han har sydd en stor Kirby og en stor Boo. Jeg pleier heller å strikke. Har strikke et skjerf som måler 25cmx185cm, eller noe slikt. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Sydde ikke, men strikket en kylling i 8. klasse... Når jeg holdt den opp ned så det ut som en pistol Har aldri strikket siden... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Ja klar! Ich habe der Sysertifikaten... Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Bitches! Sying er for jenter.. Menn holder seg unna 6203549[/snapback] hah, dummeste jeg har hørt.. Sikker på manndommen osv osv etc etc? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Sydde en tskjorte i 9ende klasse. Noe av det styggeste jeg har sett altså, men fikk 4- elns hvis jeg ikke husker helt feil. Skal sies at læreren vi hadde da var helt mongo da. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Hvilke sy teknikker er de beste for å reparere en militær bukse som har rakna opp ved skrittet? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2014 TS og bytte på depot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå