Mr.SS Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 I gjennomsnitt kanskje 1 gang i uken gjennom aret. Kan gaa over perioder der jeg ser endel, og perioder der det ikke er saa mye. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ser vel ca en film om dagen hvis det er regntunge søndager hvor ingen er hjemme kan det bli mange flere filmer enn bare en Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 I gjennomsnitt kanskje 1 gang i uken gjennom aret. Kan gaa over perioder der jeg ser endel, og perioder der det ikke er saa mye. 6446262[/snapback] 52 filmer i året? Det er for lite Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 jeg har en eller annen film eller serie stående på nesten hele tia jeg er hjemme. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Tre til fire ganger i veka. Kino er heller ganske sjeldent. I sommer er det opptil fleire filmer om dagen, deilig med ferie. Deilig å kose seg om kveldene med film. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ser på film 3-5 ganger i uka, av og til mer, av og til mindre. Kino er jeg på kanskje 1 gang pr. 2 måneder. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 1-2 ganger pr.dag ser heller film istedenfor og spille Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Ser film mellom 2 og 4 ganger i uka. Det kommer an på hvor "travel" uka er, om det er mye annet jeg må gjøre osv. Går aldri på kino. Tror ikke jeg har vært på kino hittil i år Har kanskje en sammenheng med at her hvor jeg bor, så har vi en b-klasse kino (eller c-klasse), så ikke engang storfilmene komme før minst 1 måned etter Norgespremiæren for den aktuelle filmen, mens småfilmer kan komme på kinoen ETTER at den lokale videosjappa har får de inn på DVD Da kjøper jeg heller DVD'en om jeg har virkelig lyst på filmen, eller jeg leiger den (billigere, pluss at jeg liker å sitte hjemme bedre enn å gå på kino ) Lenke til kommentar
Doga Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Som regel ser jeg minst en film om dagen, eller noen episoder av en eller annen serie, men en uke kan jeg se veldig lite, mens andre ser jeg hele tida. En periode i fjor var jeg arbeidsledig og da så jeg 3-4+ hver dag Kino går jeg kun på når det er en film jeg virkelig vil se, ikke noe halvhjertet opplegg i alle fall. Nei, da skal jeg gå ned og ordne noen brødskiver så skal jeg se Jurassic Park etterpå Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Avhengig av studiemengde og jobbing blir det normalt 1-3 filmer i uka, og minst 1 tv serie episode daglig. Nå i sommerferien har det blitt 1 film hver dag. Er ikke helt sikker på hvor glad naboene mine er for det, men en film uten hjemmekinolyd blir liksom ikke det samme Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) jeg har en eller annen film eller serie stående på nesten hele tia jeg er hjemme. 6446392[/snapback] Akkurat samme her. Jeg har faktisk lagt til en ganske så snål "uvane", som er slik at jeg må ha en stemme eller noe slik som summer i bakgrunnen for at jeg skal få sovne raskt, så derfor har jeg nok på en film i bakgrunnen hver natt, ofte med director's commentary på (siden jeg har sett stort sett alle filmene som jeg bruker til "sovemateriale"). The Simpsons og Futurama (som jeg enda ikke har skaffet på DVD enda, men har dem på XviD) er også en gjest som ofte sitter og surrer i bakgrunnen når jeg blunder på dagen eller spiller PC. Flott å få seg en god latter mens ett eller annet spill lastes inn. Ser man fort fra disse, så ser jeg nok noen filmer i uka, selv om at jeg ikke har sett så mange i det siste, da det er sommer og (alt for) varmt. Endret 31. juli 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 2-3 ganger i uka vil jeg tru. Av serier er det nesten vær dag, ser alltid noe før jeg legger meg, klarer nesten ikke sove vist jeg ikke har fått sett en eller annen serie. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Film ser jeg vel en av for dagen for tiden. Serier, huff... det er mye. Blir ofte 4-8 episoder på en dag, minimum 1. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ser film ca. annenhver/ hver tredje dag vil jeg tippe. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 I snitt blir det vel 1 film pr.dag. Hadde det vært sommerferie uten jobb hadde det fort blitt 2-3 filmer pr. dag. En når jeg våkner, en når jeg har sovet middag og en når jeg henger med kompiser på kvelden! Strålende dag! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ser ganske ofte, men tror ikke jeg ser hver dag. Kanskje 5 i uka? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 I en skoleuke ender jeg vel sikkert opp på 4-5 filmer, men nå i ferien blir det vel til at 10-15 filmer i uken + pluss forskjellige serier. Lenke til kommentar
Mo-BIL-Con Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 ligger vel på 10-15 filmer i uka på dvd, +serier og filmer som går på tv-- Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 jeg har en eller annen film eller serie stående på nesten hele tia jeg er hjemme. 6446392[/snapback] Akkurat samme her. Jeg har faktisk lagt til en ganske så snål "uvane", som er slik at jeg må ha en stemme eller noe slik som summer i bakgrunnen for at jeg skal få sovne raskt, så derfor har jeg nok på en film i bakgrunnen hver natt, ofte med director's commentary på (siden jeg har sett stort sett alle filmene som jeg bruker til "sovemateriale"). The Simpsons og Futurama (som jeg enda ikke har skaffet på DVD enda, men har dem på XviD) er også en gjest som ofte sitter og surrer i bakgrunnen når jeg blunder på dagen eller spiller PC. Flott å få seg en god latter mens ett eller annet spill lastes inn. Ser man fort fra disse, så ser jeg nok noen filmer i uka, selv om at jeg ikke har sett så mange i det siste, da det er sommer og (alt for) varmt. 6587400[/snapback] jeg MÅ også ha noe å se på når jeg skal spise. greier ikke å spise uten at en film eller serie står på. da er det fint med 20 min komiserier. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 ser nesten adlri på film o.O ser kansje på noen gangewr når det er en fredags film eller noe, ellers ser jeg det med venner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå