JUL Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) 3-5 filmer i uka kanskje ser på en del serier i tillegg Endret 28. mai 2006 av Julenissen_ Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 I uka prøver jeg å få sett film vær dag, det er ikke alltid dette lar seg gjøre, men det tar jeg stort sett igjen i helga, jeg ser stort sett rundt omkring fem filmer iløpet av en standar helg. Kino ser jeg alt for skjelden på, jeg sier stadig til meg sjøl at jeg skal bli flinkere til å se film på det store lerettet, men det å ta det store skrittet og komme meg opp av godstolen er noe jeg gjør alt for skjeldent Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jeg ser på film når jeg ønsker det. Noen ganger fem ganger i uken. Har jeg anledning til å se en film jeg ikke har sett før, så tar jeg klart en titt. Endret 28. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 2-3 ganger i uka vel også 1-2 kino i mnd.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Kommer helt ann på. Noen ganger blir det 2-3 om dagen, andre ganger èn gang i uka. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Nesten hver dag, frivillig eller ufrivillig Kino går jeg på når det er bra filmer som kommer. Siste jeg så var X-Men. Før der igjen var det DaVinciKoden, og før der igjen.. husker jeg ikke Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det er jo tross alt veldig lærerikt og gå på kino and stuff. Jeg ble kanskje et halvt % smartere når jeg gikk for å se DaVinci Koden^^ Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 ser mest serier ikke så mye film nå lenger... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Filminteressen går i perioder. Nå jobber jeg og spiller WoW, så da forsvinner mye tid, men det blir ca. 2-3 filmer i uken (ser en god del på serier også). Men i høst når jeg var arbeidsledig gikk det opp imot 25 filmer i uken. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 1-2 ganger i uka. Er på kino kanskje 1 gang i året, om ikke det engang. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hehe, vi vet alle hvem som har ødelagt kinoene i Norge. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Ser film 2-4 ganger i uken hjemme (med mindre jeg er syk, da kan det fort øke). Kino er veldig opp og ned, avhengig av hvilke filmer som går. Den siste 1 1/2 måneden har jeg sett 6 filmer på kino Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Ser nesten ikke på film lengere jeg.. Ser en del på serier for tiden.. Siste film jeg så var Lucky Number Slevin .. og før der husker jeg virkelig ikke.. er nok noen uker siden.. Så mer før.. men ikke så mye som hver dag, tror jeg.. .. 2-3-4 i uka kanskje.. Men, er en stund siden nå.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Serier på TV tar alt for mye av min fritid. Bruker flere timer daglig til dette spetakkelet. Ellers varierer det veldig hvor mye film jeg ser. Par filmer i uken til 10 filmer i helgen. Spørs om jeg har tid og/eller er i humør til film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Ser nesten ikke på tv lenger etter at jeg mista discovery channel Har prøvd å se en film om dagen, men i det siste har det blitt heller labert. Nå om dagen ligger jeg vel på rundt 3 i uka tenker jeg. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Eg ser sånn cirka 1-2 filmer i uken, og eg prøver å gå på kino minst hver 14 dag. Av og til blir det 1 eller kanskje 2 ganger i uken, men det var oftere før! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hvorfor har dere som mål å komme dere på kino x ganger i uken/måneden? Man går da på kino når det finnes noe bra på lerretet og ikke minst når man føler for det. Jeg har i alle fall ikke tvangstanker om at nå må jeg komme meg på kino, fordi det er så lenge siden sist. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Kino går eg ikkje så ofte på, folk som maser, småjenter som skriver SMS, nei, takke meg til å sjå det privat. Det blir alt frå 1-5 filmar i vekene, der 99% er frå fredag til søndag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 I eksamensperioder blir det bare en eller to filmer i uken. Til vanlig ligger jeg på en ca annenhver dag. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Ser nesten ikke filmer, 1-2 par i uka (Ofte ikke det en gang), også no serier da.. Kino er skjeldent.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå