Ske1eton Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Etter at mitt ABIT AG8 har gått i "hvil", må jeg handle nytt hovedkort. Det som er viktig for meg er å kunne ta med meg min 560,twinmos twister pro brikkene(ddr400),2xraptor 74gb og x800xt kortet. Skulle jeg satse på å fortsette med denne cpu som jeg er fornøyd med, eller prøve å selge og handle en amd? Evt hvis jeg beholder denne prøve et av de nye sapphire pure crossfireII for å senere kunne kjøre x800xt kortet i crossfire oppsett osv. Hva kan jeg evt få for delene på bruktmarkedet? Delene er EKSTREMT godt passet på: raptorene er defragmentert 2 ganger og har aldri vært over 38,5 grader C. De andre delene er like godt fulgt med på... Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvis du venter littegrann kommer det LGA775-hovedkort som støtter den nye Conore-familien, og da vil det være en veldig gode ide å kjøpe nytt hk og beholde hardwaren du har nå for å oppgradere seinere. Hva er budsjettet ditt, og hva slags PSU har du (merke og watt)? Du må kanskje bytte den ut for å bruke de nye HKene. Intel "Bad Axe" i975X støtter ganske sikkert Conore, og brikkesettet i975X støtter Crossfire. Antakeligvis er Intel-kortet på i975X det eneste HKet som ganske garantert støtter Conore, da de som allerede finnes på det settet må komme i nye revisjoner. Conore kommer i juli, så det bør være klart hvilke HK som støtter den før den tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå