TrashMaster Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Hei! Sendte reklamasjon på min gamle ECS Elitegroup G553, og fikk godkjent denne (faktisk rask og seriøs behandling fra Multicom ), og får en ECS Elitegroup 223 i erstatning. Noen som har erfaringer med ultraportable fra Multicom og kan si noen om kvaliteten på maskinen? Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Dette lurer jeg også på. Dette er en merkverdig billig maskin! Tatt i betraktning at den er så liten i tillegg.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 så enormt billig er den ikke... tatt i betraktning at den har integrert grafikk, billig minne (PC2700 på en pc med 533Mhz FSB), og har ikke imponerende batteritid til å være en ultraportabel... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Den veier 2,3kg og da vil jeg ikke si at den er ultraportabel. Skal du ha ultraportabel så må du under 2kg. Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 så enormt billig er den ikke... tatt i betraktning at den har integrert grafikk, billig minne (PC2700 på en pc med 533Mhz FSB), og har ikke imponerende batteritid til å være en ultraportabel... 6204488[/snapback] Vel, finn en som er bedre til samme pris du da.. (i samme størrelse..) Til nød en som er større, men da skal den også være noe kvassere .. Og 4 timer batterilevetid er da heller ikke så dårlig? Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Hei! Sendte reklamasjon på min gamle ECS Elitegroup G553, og fikk godkjent denne (faktisk rask og seriøs behandling fra Multicom ), og får en ECS Elitegroup 223 i erstatning. Noen som har erfaringer med ultraportable fra Multicom og kan si noen om kvaliteten på maskinen? 6196554[/snapback] Har du fått den enda? Kan du legge ut noen erfaringer her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå