Pug Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hei. Jeg har et problem med scroll-hjulet på musa som fulgte med Logitech UltraX Media Desktop, og Firefox. Når jeg trykker inn scroll-hjulet for å åpne en ny fane, åpnes det rett og slett ikke en ny fane. Den liksom bare "markerer" linken jeg trykker på, men det åpnes ikke noen ny fane. Jeg bruker Logitech-programvaren som fulgte med, og den fungerer utmerket bortsett fra dette lille problemet. Noen som vet hvordan jeg kan få scroll-knappen til å åpne tabs igjen? Finnes det noen enkel konfigurasjon i Firefox som lar meg sette scoll-hjulet til å åpne tabs igjen? Takk for alle svar
salah Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Det har seg selv slik at både Logitech og Synaptics og noen forskjellige andre mus og tastaturdrivere kun fungerer med Microsoft sine produkter. Da jeg brukte Windows var det slik at uten driverene til musa og tastaturet funket alle knapper som det skulle, men etter det funket disse funksjonene kun med Office, IE og andre MS sine funksjoner/programmer. Firefox, Opera, OpenOffice osv hadde problemer med dette. Prøv å avinstaller programvaren, kanskje det funker da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå