ilpostino Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 flere ganger har jeg registrert at mappen "My Music" har blitt leget i "Mine Dokumenter" selv om jeg sletter den. Jeg finner ikke ut av hvilkent program som lager denne mappen. Noen som vet? Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) går utifra det er WMP(Windows Media Player) Endret 28. mai 2006 av mb_zzz Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 ja eller Itunes, stemmmer det! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Du kan gjøre som meg, tweake windows til å tro at den mappen du liker å ha som musikkmappe er musikkmappen. Da slipper du slikt.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Du kan gjøre som meg, tweake windows til å tro at den mappen du liker å ha som musikkmappe er musikkmappen.Da slipper du slikt.. 6196093[/snapback] det er TweakUI du bruker da, ikkesant? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Du kan gjøre som meg, tweake windows til å tro at den mappen du liker å ha som musikkmappe er musikkmappen.Da slipper du slikt.. 6196093[/snapback] det er TweakUI du bruker da, ikkesant? 6196131[/snapback] Flere forskjellige, husker ikke hvilket jeg brukte sist, muligens powertweak, men tweakui burde fungere det også Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 takk for all hjelp.. da har Windows Media Player er nok synderen da jeg ikke bruker de andre programmene som er nevnt her.. skal prøve å tweake litt også.. så blir det nok bra... Lenke til kommentar
salah Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Det er Windows Media Player som gjør dette. Powertweak skal ha en funksjon for dette, men jeg _tror_ du kan bestemme egendefinert mappe i WMP også. Sjekk innstillinger, kanskje det instillinger for det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå