thoralex Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jeg vurderer å starte på et lite prosjekt, men til det trenger jeg et nytt kabinett. jeg er ikke så nøye med utseende, det skal jo moddes uansett. Krav: -billig (økonomien er ikke noe særlig å skryte av) -solid (ikke for skranglete og bråkete) -miditower -plass til 120mm vifte bak -ATX format -ikke for mange "smarte" løsninger Prosjektet er bare på vurderingstadiet, må finne ut hvor langt jeeg kommer med de pengene jeg har. Hvis noen har tips til rimelig tilbehør av grei kvalitet tar jeg gjærne imot det også. Endret 28. mai 2006 av thoralex Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Om dette er for dyrt for ditt budsjett, ville jeg spart opp litt lenger og kjøpt dette, bedre å kjøpe noe skikkelig kabinett enn å kjøpe et dårlig, og kjøpe et nytt seienere.. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7bscand&mcat=c134 Lenke til kommentar
thoralex Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 det er nok lit dyrt ja, hadde vel tenkt maks 4-500, så jeg har penger til modding etterpå Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Dette er veldig billig, kjent og bra merke, og har fått gode kritikker... sikkert et fint moddeprosjekt... Lenke til kommentar
thoralex Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 takker! det siste dær så fint ut, men likte ikke de klompene bakerst på døra,er det åpnemekanisme? de kn sikkert fjærnes så det er vel ikke så farlig. jeg tar gjærne imot flere tips! Lenke til kommentar
thoralex Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Er det noen som har erfaring med dette? Jeg tenkte karnsje den røde utgaven og så lage eet vindu med sota plexi i døra og i toppen + modde fronten litt (vil ikke ha en sånn lysende sak der)? Jeg syns det ser litt jalla ut orginalt. PS. jeg er fortsatt åpenfor alle tips og ideer til modding og kabinett, men det må ikke koste så veldig mye (jeg tror busjettet blir ca 2000 totalt) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Ikke kjøp raidmax, kjøp heller noe annet som er i litt mer kvalitet, så modder du det.. Mine ord. Lenke til kommentar
thoralex Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 er det noen spesiel grunn til at du fraråder raidmax? pleier kvaliteten å være dårlig siden du anbefaler å kjøpe bedre kvalitet? hvis det bare er skarpe kanter, plastikk-feeling osv. så er det ikke så farlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå