Gå til innhold

WoW, og mitt liv


Gjest

Anbefalte innlegg

Dette har skjedd:

 

Jeg joina ett ganske nytt guild som holt på med ZG. De hadde tatt fire av bossene. Og hadde tre på farming.

Siden jeg hadde arbeidsuke på skolen --> slutter tidlig, ingen lekser, så melte jeg meg på tre raid på en uke. Det første var på faren min sin bursdag. Men det hadde jeg lagt opp til å gå bra uten att planene krasjet. I starten av raidet fortalte jeg lederen at jeg måtte gå AFK 15 min for å spise middag.

Her har jeg skrevet hva som har skjedd. Det tar for lang tid å skirve det om igjen: (det med venner var egentlig bare oppspinn, men jeg var nøtt til det. Jeg hadde også tengt til å ta med a kjeresten min kom også, men det ble litt for mye)

 

I have downloaded the newest verson of CT_raid assist, and i have downloaded VT and signet on the group calentar for a long time ago, and i was ready to go to ZG with this guild for my first real time.

My firend came and asked me: "Hei, vill vi bli med på å overnatte eller?"

That means that they asked me to come and sleep over at one of my firends house.

I said: Nei (that means no).

When we came to first boss, you told me to just stay away from him and do nothing becaose of hes AoE damage. I did as you told me to.

I dont know what happened, but we failed and we tryed again. Becouse i had nothing to do on that boss, i think it was ok to go AFK and eat now.

less than 10 minutes later, i was AFK in orgrimmar and kicked out of the raid.

I asked to get invited back, but you woudnt let me.

You said you was going to talk about it later, go on talk..

 

 

 

Den kvelden hadde jeg ingen ting å gjøre. JEg bare tenkte på hvordan de it raidet hadde det. JEg har lenge hatt kjempelyt til å dra til ZG. Og spesielt når jeg så guildfimen: Furieux tactics

 

Lederen sa at jeg måtte si ifra før raidet begynte hvis jeg hadde planer om å bli AFK.

Jeg fortalte han at det var akkurat det jeg hadde gjort. Og at en annen Warrior hadde også gått AFK.

Han sa også at jeg hadde logget ut og inn og ut og inn osv osv.. på Ventrillo bare for å plage dem.

Jeg fortalte at det var feil. Og jeg fortalte allt, så han sa at han hadde tillgitt meg for det.

Jeg ba han si unskyld for at han kicka meg fra raidet. Og innrømme at han hadde gjort en feil, og jeg ba han se situasjonen fra min side også.

 

Han hadde ikke noe å si til forsvar, så han fortalte at jeg skulle bli kicka fra guilden siden jeg hadde whina så mye.

 

ca. en uke senere:

 

Jeg hadde blitt invita tilbake til guilden fordi jeg hadde snakket mye med lederene og gitt han noen mana potions og sånn.

Det var ikke lett:

Han sa han tillga meg for "whininga", men han spurte hvorfor han skulle invite meg. Jeg sa en påstand jeg er veldig stolt av:

By asking me why you should ivnite me back, is like asking me why you should not kick me.

Han skjønte ikke det så jeg sa:

Its like asking a man that has done nothing why you should not set him in prison.

 

I dag:

Zg raid. JEg hadde melt meg på en uke før raidet. Og jeg hadde gjort alle tingene jeg tengte å gjøre og jeg hadde planlagt med foreldrene mine akkurat når det var middag, og at jeg fikk lov til å spille i 5 timer.

 

De ville ikke invite meg til raidet. JEg spurte hvorfor.

De sa at jeg ikke hadde melt meg på på Group Calenderen. Og at de var fullt med warriros.

I sigent for a week ago. I can promise you that. I dont know how, but my attention has disapeared from the GC, but please beleve my words.

Det var sant.

Jeg kom med 1000 grunnet til å invite meg, og til slutt truet han med å kicke meg fra guilden igjen hvis jeg ga han ett til wisper.

 

konklusjon:

Jeg slutter med WoW

 

EDIT: Jeg har ikke tengt til å slutte likevell!

 

 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kalles guild drama, er egentlig litt komiskt at noe sånt skjer med en ZG guild, da det kreves lite forbredelser og taktikker for å ta ned bossene. Duh, ZG er ikke all verden imo, skjønner godt at guildleadern ikke orker maset ditt når han leder ZG selv. Du aner ikke hvor mye som skal til for å lede et 20-talls fjortisser gjenom hvilken som helst instance. Om et par år eller noe skjønner du sikkert hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Ja, men jeg er lissom ikke den typen person. Jeg er mer PvP inni meg. Så jeg tror neppe jeg kommer til å dra til ZG mer. So i dont care about standing in a hjørne and look sexy. JEg skal heller drive med PvP.

Lenke til kommentar

Hver gang jeg leser et innlegg fra "trevakt" tror jeg det er noen på forumet her som har laget en bruker på kødd.. fordi det går nesten ikke an.. Kjenner jeg blir fysisk uvel av å lese.

 

MEN, hvis dette ikke er på kødd (noe jeg sliter med å akseptere) så litt konstruktiv argumentasjon:

 

Jeg kom med 1000 grunnet til å invite meg, og til slutt truet han med å kicke meg fra guilden igjen hvis jeg ga han ett til wisper.

 

Tror alle som noen gang har ledet et instance raid vil være enig med meg når jeg sier at å få en slik mengde whispers fra en enkelt player - vil være grunn nok til å ikke ta han med. Videre, hadde dette vært en fra mitt guild hadde det nok blitt /gkick ja.. snakk om å ikke ta poenget.

 

Noen ganger kan det virke urettferdig at du ikke får bli med på raid, men det er vanskelig nok for raid koordinator som det er, uten at fjortisser skal drive å mase og afk'e midt i raid.

Lenke til kommentar

Jeg ler. Herregud trevakt, om ikke brukeren din er en køddebruker må du være en av de latterligste, teiteste, har-ikke-ord-for, wow-spillerne som finnes.

 

Kan godt sjønne raidlederen. Folk som absolutt må gå afk fordi "Mom said it was dinner, lolz, see you in 30mins, lawl", og "Omgz, it's teh sleepover friends, brb 15mins" bør egentlig ikke raide. Når man skal være med på et raid blir man der, man "planlegger" ikke at man går afk fordi det er bursdag i familien eller whatever. Greit nok, man får jo lov til å stikke på dass, eller hente mer cola, men å gå afk rett før en boss fordi det er "pappa sin bursdag" blir for drøyt. Synes du fortjente å bli kicka jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...