sunmaster88 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Bandet, Seed Of Sorrow, jobber nå på spreng med å få spilt inn sin første Ep/cd, og trenger desperat en logo for bandet. er det noen som har lyst å hjelpe til. Mvh Gitaristen i Seed Of Sorrow. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Driver og prøver å tegne noe nå, men av ren nyskjerrighet lurer jeg bare på hva slags metall dere spiller og om det er mulig å få en smakebit noe sted? Det kan også være litt praktisk å vite for å bestemme hva slags stil det skal være på logoen. (Så jeg ikke tegner en power metal logo til et death metal band eller motsatt.) Lenke til kommentar
sunmaster88 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Det vi spiller er death-metal med en liten dråpe Goth inni Har desverre ikke fått lagt ut noen sanger på nettet enda. Tusen Takk for at du vil tegne en logo for oss Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Ok, nå har jeg laget en skisse. Beklager at det tok litt lang tid, jeg måtte spise. Den andre linjen må flyttes litt til høyre, og det må noen justeringer til for at det skal bli tilnærmet symetrisk, men dere ser hva jeg har tenkt. Jeg har også tenkt at bokstavene skal være sølvgrå (med noen små deler/punkter som "skinner") og bakgrunnen svart slik at det blir en metallisk følelse over det hele. Jeg er ikke noe særlig god i Photoshop så noen andre må nesten gjøre den ferdig digitalt. Håper dere likte ideen da. Lenke til kommentar
sunmaster88 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Tusen Takk Jeg skal få en kompis til å prøve det ut i photoshop Det ser veldig bra ut Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Eller så kan dere bare gjøre det like enkelt som detta her! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Dere har jo ikke peil på logo. Jeg har laget en fin en jeg. // Hangman og Hawkon sine ser greie ut, men kanskje litt.. kjedelige? Mener, godt arbeid av hangman, men kun tekst faller ikke helt i smak hos meg. Få på et "trist frø" eller noe i den duren? Endret 29. mai 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Dere har jo ikke peil på logo. Jeg har laget en fin en jeg. // Hangman og Hawkon sine ser greie ut, men kanskje litt.. kjedelige? Mener, godt arbeid av hangman, men kun tekst faller ikke helt i smak hos meg. Få på et "trist frø" eller noe i den duren? 6204275[/snapback] Den var ikke litt for fargesprakende for et death-metal band da? :!: Men hva ønsker trådstarter seg? En logo, som en figur eller no sånt? Eller ønsker dere hele coveret gjort ferdig? Lenke til kommentar
sunmaster88 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Det jeg ønsker er nok en slags figur som dette: (hvis du ser bort fra skriften) Endret 29. mai 2006 av sunmaster88 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jaja, temmelig sært dette her, men mulig dere liker det! (legger til to forskjellige, med henholdsvis svart og hvit bakgrunn) Lenke til kommentar
sunmaster88 Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Tusen Takk for bildet Skal ikke se bort i fra st det vil bli brukt Lenke til kommentar
TKV Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 OT: spilte Seed of Sorrw på UKM eller var det et annet band? tar jeg feil? har liksom et vagt minne om et band fra drøbak som het seed of sorrow. er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Gjerne flere slike logo`er trenger noen innspirasjoner til band logon min også Lenke til kommentar
sunmaster88 Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 OT: spilte Seed of Sorrw på UKM eller var det et annet band? tar jeg feil? har liksom et vagt minne om et band fra drøbak som het seed of sorrow. er jeg helt på jordet? 6233704[/snapback] Det vet jeg ikke noe om. Vi kommer fra Tromsø og Lofoten og drevet på siden 2002. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 oj!! da var jeg nok langt utpå jordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå