Gå til innhold

Noen som har fått spillt på EU Testrealm?

Anbefalte innlegg

Dette er crapy Customer Support fra blizzard sin side. De mener vi betaler ikke for det så vi skal bare se å holde kjeft!

Vi betaler ikke for testeserverne, Blizzard gir oss bare muligheten til å prøve ut det kommende innholdet.

Og grunnen til at PvP-serveren er nede er at 10 000 personer prøver å logge på samtidig. Det var også grunnen til at character copy-siden var nede; mange tusen mennesker med alt for mye fritid satt og trkket på F5.

US PTR er stabil å de har testet alt... Blizzard gir seg fan i Europe PTR enkelt og greit.

Det er fordi alt som har med testserverene å gjøre, selv de europeiske, blir gjort i USA. Det er fordi det skal være lettere å holde alle dataene samlet.

når du lager en character på test realm kommer den på pvp eller pve?

PvP.

EDIT: Nå er PvP-serveren opp, jeg er nummer 7600 i køen.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er crapy Customer Support fra blizzard sin side. De mener vi betaler ikke for det så vi skal bare se å holde kjeft!

Vi betaler ikke for testeserverne, Blizzard gir oss bare muligheten til å prøve ut det kommende innholdet.

Og grunnen til at PvP-serveren er nede er at 10 000 personer prøver å logge på samtidig. Det var også grunnen til at character copy-siden var nede; mange tusen mennesker med alt for mye fritid satt og trkket på F5.

US PTR er stabil å de har testet alt... Blizzard gir seg fan i Europe PTR enkelt og greit.

Det er fordi alt som har med testserverene å gjøre, selv de europeiske, blir gjort i USA. Det er fordi det skal være lettere å holde alle dataene samlet.

når du lager en character på test realm kommer den på pvp eller pve?

PvP.

EDIT: Nå er PvP-serveren opp, jeg er nummer 7600 i køen.

6211021[/snapback]

6335. Herregud :(

Lenke til kommentar

hallo folkens, jeg har et problem med characterne mine på test serveren..

på wow siden står det:

You have 0 remaining copies left for this phase of public testing.

You will not be able to copy again once you have used up your 4 copies. This limit will be reset for the next phase of public testing.

og character listen min på test serveren ser slik ut:

Lenke til kommentar
Spillte på pvp servern i går. var ikke så konge akuratt. hadde kjempehøy MS og det lagga en god del

P.S. Det nytter ikke å spille rogue med lag/høy latensy.^^

6215237[/snapback]

Healing laggen var også ganske høy. Vanskelig å få prøvd Naxxramas med full lagg på hele servern

Lenke til kommentar
Spillte på pvp servern i går. var ikke så konge akuratt. hadde kjempehøy MS og det lagga en god del

P.S. Det nytter ikke å spille rogue med lag/høy latensy.^^

6215237[/snapback]

Healing laggen var også ganske høy. Vanskelig å få prøvd Naxxramas med full lagg på hele servern

6215260[/snapback]

Skjønner jeg godt. testa druid å skulle heale en warrior i AV. begynte å heale hu når hu mista liv og før jeg viste ordet av det var hu dau^^ samme med meg =) hehe

Lenke til kommentar
Jeg spilte her en dag, laget 4 lvl 60 chars, prøvde Naxx og, men det var så sinnsykt lag t det ikke gikk ann å heale:( så whipe etter et par grupper med trash mobbs!

Men var ganske kult med fullt tier 2 og ZG mount:D

6217163[/snapback]

It sure was.

Lenke til kommentar
Jeg spilte her en dag, laget 4 lvl 60 chars, prøvde Naxx og, men det var så sinnsykt lag t det ikke gikk ann å heale:( så whipe etter et par grupper med trash mobbs!

6217163[/snapback]

zg mounten er ikke så kul når alle har den :S

Lenke til kommentar

6217163[/snapback]

zg mounten er ikke så kul når alle har den :S

6217815[/snapback]

Jeg liker raptoren, men ikke ZG tigern.

Lenke til kommentar

PvP serveren er fryktelig ustabil for øyeblikket... "world server down" disconnects osv....

dette + tards som spammer alle kanaler mulig :/

Kjipt for oss som faktisk gjør noe på testserver (teste naxx e. g.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...