Tafsen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Visst man har ein ip telefon, kan man då ringe den vha Skype? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Det vil jeg tro er mulig ja, men jeg har ikke prøvd det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hvorfor vil du ringe via Skype hvis du har IP-telefoni. Hvis du har Skype trenger du jo ikke IP-telefoni og vica versa eller hvordan det nå staves. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Ja, man kan ringe alle telefoner som har tlfnr med skypeout (betalingstjeneste).. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Kan man ringe til skype brukere frå IP telefon då? Grunnen til at eg spør er vel kanskje fordi eg vil kommunisere med andre som har skype? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hvis du skal kommunisere med andre som har skype så kan du jo bare bruke skype med mikrofon tilkoblet din pc. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Det skjønner jo eg og, men visst du leser spørsmålet mitt så er eg ikkje på jakt etter alternative løysninger, eg lurer på om det er mulig å ringe til skype vha ip tlf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det skjønner jo eg og, men visst du leser spørsmålet mitt så er eg ikkje på jakt etter alternative løysninger, eg lurer på om det er mulig å ringe til skype vha ip tlf 6202636[/snapback] Det skal være fullt mulig sålenge du har et eget nummer knyttet til skype kontoen din (tilleggstjeneste, koster penger). Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Linksys har en ip-telefon som bruker skype. Kontaktene i skype på pcen kommer på telefonen, man ringer inn og ut med skype in/out og ellers via trådløst nettverk. er vel noe slikt du er på jakt etter...koster 1200,- Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Man kan ringe til skype også, man må da ha skype in (koster penger). Info finner man hos Skype.com Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Linksys har en ip-telefon som bruker skype.Kontaktene i skype på pcen kommer på telefonen, man ringer inn og ut med skype in/out og ellers via trådløst nettverk. er vel noe slikt du er på jakt etter...koster 1200,- 6203451[/snapback] Thank you Nokon som har nokon erfaringar med denne telefonen? Lenke til kommentar
PenttiNaumanen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jag har haft skype i ett par år nu och den fungerar alldeles utmärkt. Har kamera på min apparat och det har många av mina bekanta med. Vi brukar ringa varandra rätt ofta. Nu alldeles sistone har jag fått kontakt med några svenskar också, så att skype har fått ytterligare användning då jag kontaktar dom eller dom kontaktar mig. Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei Får snart en N95 8Gb...denne har jo WiFi, kan jeg da installere Skype på den? Skal etter planen til Australia 1 år fra neste sommer, og lurte på om det isåfall er mulig å ha både et australsk abonnement til å bruke der nede + skype eller lignende til å ringe hjem med (har ip-tlf i heimen) og til broren min som også har samme telefonen? Er ganske grønn på dette området og har ikke telefonen mellom fingrene før om ca 1 mnd så er ute og samler intel Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er for tiden ingen mulighet til å ringe fra andre ip-telefonitjenester til skype-brukere uten at de kjøper ett fasttelefonnummer som peker til sin skype-konto. Skype har valgt å holde slik funksjonalitet unna, for å få flest mulig til å laste ned og bruke skype selv - slik at de får flere brukere Lenke til kommentar
PenttiNaumanen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Jag skall göra ett prov här. Nummer till min mobil är: 358-50-3771956 om det visas på että speciellt skypesätt här på forumet, så kan ni vara säkra på, att vilken telefon som helst kan sammankopplas med skype. (nej då, det syntes inte) Jamensann, jag var för hastig. Mitt nummer syns ändå! Endret 23. desember 2007 av PenttiNaumanen Lenke til kommentar
PenttiNaumanen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Toxin säger: "Hei Får snart en N95 8Gb...denne har jo WiFi, kan jeg da installere Skype på den? Skal etter planen til Australia 1 år fra neste sommer, og lurte på om det isåfall er mulig å ha både et australsk abonnement til å bruke der nede + skype eller lignende til å ringe hjem med (har ip-tlf i heimen) og til broren min som også har samme telefonen? Er ganske grønn på dette området og har ikke telefonen mellom fingrene før om ca 1 mnd så er ute og samler intel " Jag känner inte till N95 8 gb vad det är för maskin. Min bordsapparat är Fujitsu-Siemens c:a 1 giga på processorn och 160 gb på hårdskivan. Skype fungerar utmärkt. Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 N95 8Gb er en telefon, men jeg leste at den sannsynligvis er klargjort for VoIP allerede takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 N95 8Gb er en telefon, men jeg leste at den sannsynligvis er klargjort for VoIP allerede takker for svar Det har da PDA mobiler og, fesk I-mate JasJar Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Sikkert fint det, bare lurte på om denne hadde også jeg Lenke til kommentar
PenttiNaumanen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ett svar ifrån Nokialandet. Ifall N95 8 gb är en mobiltelefon och den inte fungerar, så kan man först kolla om den trådlösa internetförbindelsen är installerat i huset och på det stället där man använder sin apparat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå